Ayselle herşey iyiye gidiyordu.Aysel ile geleceğe dönük planlar yapıyorduk.Ailesel sorunlar olsada onlarda kabullenir diye birşey diyemiyorduk.
Ben işleri yoluna koymuştum.Ayselin beğeneceği bir hediye almak istiyordum.Pahalı bir şey almak istemiyordum ama piyasa uçmuştu.Her şey pahalıydı.
Günler geçtikçe aysele baglaniyordum.Ayni eve çıkma kararı aldık fakat aileler izin vermemişti.
Birgün mesaiye kalmıştım aysele birşeyler almak için para lazımdı sonuçta durumumda pek iyi değildi açıkçası.Mesaide cansuda vardı.Cansuyu şirkette pek sevmezdim çünkü benim ilişkim olduğunu bile bile cilveler yapıyordu.ayseli kötülüyordu.Cansu bu mesaide bana sulandi cansuya yapma dedigim halde devam ediyordu.
Cansu bir an yaklaştı ve dudaklarıma yapıştı.şaşkınlıktan birşey yapamadım sonra ittim.Ayselden daha iyi bir öpücük vermişti ama aysele bunu yapamazdım.hemen cansuya kızdım ve Napiyosun sen delirdin mi benim bir ilişkim var dedim cansu;
-biliyorum ama yapamıyorum anla beni duygularıma hakim olamiyorum dedi.
Yakinlasmaya devam etti
-böyle birşeyi yapamam dedim
Yaklasmaya devam etti bir kez daha öpmeye çalıştı fakat tuttuğum gibi yapistirdim tokatı. O...pulugun anlami yok lan dedim neyini anlamiyosun dedim ve sirketten çıktım ama kahpe cansu bunları videoya almıştı 1 hafta sonra posta kutumda görünce şaşırmıştım...