heyecan

31 4 0
                                    

Sabah heyecanla okula gittim ama yanına gidemiyordum. Bizim sınıfa geldi Kerem'le konuştu zaten ben Kerem'in arkasında oturuyordum. "Nasılsın" dedi. "İyiyim sen"dedim. " İyi gel dışarı çıkalım"dedi. "Tamam" dedim. ve arka bahçeye çıktık. "Telefonumu karıştırmak istermisin"dedi. "Hayır" dedim. "Eminmisn?"dedi. "İyi ver" dedim. Telefonunda eski sınıfından kızların numaralarını buldum iyiki bakmışım. Hepsini sildirdim. Biraz kızdı ama olsun sonucta o benim sevdiğim degilmi? Sonra sınıfa çıktık onunla her saat ayri bir güzeldi.
Dersler derken yurda geçtim.Beni aradı ve konuştuk. Onu çok Seviyordum♡♥ Sonra biraz ders çalışıp uyudum. Okul vardı yarın:(: sabah beni Ceyhun gördü ve yanina çağırdı. Konuştuk ."Bu akşamüstü gezelimmi?" Dedi. "Tamam Eylül'de gelir" dedim. "O n'apcak"dedi. "Tekmi gidelim" dedim "evet"dedi. Öyle böyle akşamüstü oldu. Ve beraber buluşmaya gittik. Biryere oturduk Ceyhun Kerem'e ve Eylül'e gidin işareti verdi. Eylül'ün kolunu tuttum gitme diye ama uzaklaştı. Başbaşa kalmıştık. Sigarasını yaktı ve içmeye başladı.Ben köşede duruyodum beni kendine çekti "sevmiyomusun beni" dedi."yook ne alaka seviyorum"dedim. "Neden yaklaşmıyosun"dedi "ne yapıyım"dedim. "Yaklaş az" dedi.Omzuma kolunu attı sadece ve sadece gözlerimin içine bakıyordu. Sigarasını çekip çekip bana bakıyordu. "Ne kadar kötü kokuyo" dedim "icmeyim mì?" Dedi "evet" dedim. Sigarasını yere attı. "İstersen içmem" dedi "tamam içme"dedim. Peki dedi. Sonra "gidelim mi?"dedim."istersen" dedi ve beraber ilerledik..Kerem le Eylül ün yanına gittik. Kerem "dudaktan òpseydin" dedi. Ceyhun hiçbir şey söylemedi. Çok ama çok fazla kızardığımdan emindim. Eylül'le beraber yurda geçtik anlar ise eve gitti. Yurda geldiğimde aradı ve konuştuk. Sonra Eylül'e olanları anlatıp ders çalışıp uyudum. İlk defa ona sarılmıştım çok ama çok mutluydumm...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 01, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Genç Kızın GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin