Bölüm 1

69 4 0
                                    

Multi : Ayaz

Gözlerime giren gunes ışınlarıyla sabah olduğunun farkına vardım.
Yataktan kalkıp bir süre halıya baktım . Artık bu halıyıda ezberlemiştim.

Sabahları uyandıktan bir süre sonra herkes gibi boş boş halıyı izlerdim . Ama bugün boş boş izlemiyorum halıyı beynimdeki
bir sürü düşünceyle izliyorum. Bugün yeni bir okula baslayacaktım. Yeni bir okul yeni bir hayat demekti benim için . Arkadaşlarımdan ayrılacaktim en önemli sevgilimden ayrılacaktım.

Zar zor yatakta kalkıp banyoya gittim. Duş aldım biraz da olsa rahatlamıştım. Gideceğim okulun formaları yokmuş yani serbestmiş ,neyseki bir iyi yönü var. Altıma siyah darpaça pantolonmu üstüme kırmızı tişortümü giyip saçlarımı topuz yaptım. Çantamı alıp aşşağı indim babam beni bekliyodu , zaten sinirliydim onlara beni okulumundan ayirmislardi en önemlisi sevgilimden ayrılmıştım. Neymiş Batu bana uygun değilmiş bana kötü geliyomuş , ya ben onun yanında mutluyum bana kötü felan geldiğide yok bunu benden iyi bilicekler zaten dimi. Hızla evin çıkışına yöneldim annem tam "kızım kahval-"diyecekken benim bakışımla durdu. Ya ben sabahları yemezdimki bunu bide onlara en sinirli olduğum anda söyliyodu .

Arabaya hızlıca bindim babamda binip sürmeye başladı, acaba hangi okula gidicektim sinirden bunu bile sormamistim .
Okula vardigimizda ağzım açık kalmıştı ama bunu farkedip hemen ağzımı kapattım . Bu okul bildiğime göre çok iyi bir okuldu , babamın bana " Hadi içeri girelim" demesiyle okula doğru ilerledim . Heralde derstelerdi , çünkü koridorlarda kimse yoktu. Müdürün odasına gidip içeri girdik, müdür ayağa kalkıp " hoşgeldiniz bende sizi bekliyodum" dedi yalakalıkla " hoşbulduk " dedi babam müdür bana dönerek "aysucum sen dersine gidebilirsin biz babanla biraz konuşalım" dedikten sonra elime bir kağıt tutuşturdu"kağıtta sınıfın yazıyo" dedi sanki anlamamıştım .

Kafamı sallayıp dışarı çıktım, sınıfım 11 / B 'miş. Sınıfımı aramaya başladım , bulmam çok zor olmamıştı. Derin bi nefes alıp kapıyı çalmadan içeri girdim çünkü bu okuldan hemen gitmek istiyorum.Hoca bana anlamaz bakışlarla bakınca " yeni öğrenciyim " diyip sınıfta göz gezdirdim hoca " kendini tanıtıp boş bir yere geçebilirsin" dedi " aysu bayındır , serez kolejinden geliyorum" dedim arka sıralarda boş bir yere geçtim iki tane boş yer vardı ama ben bi kızın yanına oturdum.




Ders tüm sıkıcılığıyla devam ediyodu yanımda oturan kızla biraz muhabbet etmiştik iyi bi kıza benziyordu . Diğer sırada oturan çocuk ilgimi çekmişti sınıfa girdiğimde bi o hariç bütün erkekler bana bakmışlardı ama o şu ana kadar hiç bakmamıştı. Yanımda oturan isminin beril olan kıza "beril " dedim bana bakıp " efendim" dedi " sana bisey sorucaktimda "
"tabi sor" dedi "şu çocuk kim" dedim bana yaklaşıp sessizce " hiç bulaşma derim baya tehlikeli biri ,bu arada okuldaki bütün kızlar onun peşinden koşuyo" dedi "tamam ,merak etme zaten burda çok kalıcağima emin degilim" dedim sessizce kafasını sallayıp önüne döndü , çocuğa dönüp tekrar baktım sessizce etrafı izliyodu bi anda bana bakınca hemen kafamı hızlıca başka yere çevirdim ama ona baktigimi anlamış olacakki gülmüştü. Sonunda ders zili çalmıştı , beril le birlikte kantine indik tost ve kahve alıp merdivenler çıkmaya başladık ben biraz önde gidiyodum o elindeki kahveyi dökmemek için yavaş yavaş yürüyodu ve bu hali fazlasıyla komikti tam önüme dönücektimki elimdeki kahve birinin üzerine döküldü elimin yanmasiyla elimdeki kahve bardağını elimden yere fırlattım önümdeki çocuğun üstü kahve olmuştu ama hiç ses çıkarmıyordu elimin yanmasını umursamadan cebimden peçete çikararak çocuğun üstünü temizlemeye başladım aynı zamandada " çok pardon çok yandımı" diyodum kafamı kaldırıp çocuğun yüzüne baktığımda bugünkü çocuk olduğunu gördüm.

Çocuk beni kolumdan tutup sürükleyerek bir yere soktu , içerde erkekler vardı " çıkın lan dışarı "diye bağırdı içerde ki erkekler tekrar teker çıktılar inanmıyorum suan ben erkekler tuvaletindeydim hem bu çocuk napmaya çalışıyo du ki yanlisikla dökmüstüm kahveyi. Çocuk üzerindeki tişörtü çıkartmaya yeltendiginde elimle onu durdurdum bana anlamaz bakışlar la bakarken "napıyosun" dedim bana baktığı anlamaz bakışların aynısından ona gondererek. Benim sorumu umursamadan " şimdi git dışarda mert diye bi çocuk var ondan benim tişört istediğimi söyle sonra sana verdiği tişörtü al ve gel çabuk " dedi o sırada tişörtünü çıkarmaya tekrar başladığında hızlıca arkamı dönüp disaru çıktım bu halime sesli bi şekilde gülmüştü ve suan bu benim sinirime çok dokunuyorudu kahve dokmeseydim ben ona gösteririm gülmeyi. Dışarı çıktığımda bi çocuk elinde tisortle bekliyodu tişörtü eline verip gitti. Bu cocuk mert olmalıydı nerden bikmistiki tişört istiyeceğini . Şuan bunu düşünecek hiç zamanım yoktu çocuk beni bekliyodu , hemen içeri girdim girer girmez gözlerimi kapatmam bir oldu " ya niye soyunuyosun be " diye bağırdım elimdeki tişörtü önümde sallayarak " alsana ne bekliyosun" dedim yine ses gelmemişti " ya ses versene bişey mi oldu " dedim etrafı dinlerken yine ses gelmemişti" ya sen benle -" diye söylenerek gözlerimi açtığımda sözüm yarıda kaldı çocukla aramda iki üç santim kadar bile yoktu ah bide üstü ciplakti .

Bana sanki dahada çok eğilebilirmiş gibi eğilip " bugün benle bi parti var oraya geliyosun"dedi ciddiyetle küçük bi kahkaha atıp " ya eminmisin seninle geliceğime " dedim gülerek " eminim" dedi sert bi şekilde salak mı bu çocuk ya arkamı dönüp giderken bir anda sırtımı kapıya yapıştırdı . Biraz acımıştı doğrusu tam bağıracaktımki eliyle dudaklarımı bastırıp " saat dokuz da kapıda ol " dedi " eğer gelmessen sonucuna katlanırsın " diye devam etti sonra beni kenara itip dışarı çıktı. Bulunduğum yerin erkekler tuvaleti olduğunu hatırlayıp hızlıca dışarı çıktım.

Sınıfa doğru giderken telefonum çaldı , çok güzel batu arıyodu aslında bu duruma sevinmem gerekiyodu ama ben ne diyicektimki , ' aşkım ben bu akşam tanımadığım bi çocukla partiye gidiyorum 'mu diyicektim of ya bu çocuk niye böyle bişey istemiştiki hem daha ismini bile bilmiyorum. Telefonu açıp yavaşça kulağıma götürdüm " niye on saattir telefonu açmıyosun" diye bağırdı birazbiraz değil evet bağırdı çünkü telefonu ilk çalmada acmasam kiziyodu " aşkım şey ben eeee şey dersteydim de o yüzden açamadım şimdi yeni çıktım " dedim yavaş yavaş "heee tamam o zmn ben tenefüstesindir diye tahmin etmiştim" dedi özür diler sesiyle" önemli değil ya "dedim umursamazca şuan yalan söylüyodum hemde sebepsiz bi şekilde " nasıl gidiyo alıştınmı " dedi " sensiz olmuyo ama alışmaya çalışıyorum " dedim
puflaya puflaya sınıfa çıkarken " akşam buluşuyomuyuz" dedi ah ne diyicektim ben şimdi " ya ben bugün biraz yorgunum yarın buluşuruz " olurmu dedim sevimli sevimli "tamam sen nasıl istersen, kapatıyorum şimdi biraz işim var " dedi hiçbişey söylemeden telefonu yüzüne kapattım her zaman böyle yapardım gıcıklık olsun diye artık alısmisti bi ara benden hızlı kapatıcagini idda ediyodu ama hiçbir zaman ılk kapatamadigi için vazgeçmişti.

Sınıfa girip direk o çocuğun yanına gittim sinirli bi şekilde ve biraz bağırarak " akşam seninle hiçbir yere gelmiyorum" dedim kolumu tutup kendine çekerek " bi daha bana asla bağırma ve akşam da benimle geliyosun onu üzerime kahve dökmeden önce düsünücektin" dedi sonlara doğru kısılan sesiyle " sanki bilerek döktüm üzerine hem benim sevgilim var biz onla başka biyere gidicez yani seninle gelemem " dedim gözlerimi kacirarak " bu benim umrumdami sence "dedi alayla of bu vazgecmiyicekti aynı zamanda kolumu sıktığı için morararacaktı kesin " kolumu acıtıyosun bırak" dedim koluma bakarak . Elini biraz gevsetip " bu arada artık burda oturuyosun" dedi yanını göstererek " niyeymis o " dedim anlamaz bakislarla " çünkü ben öyle istiyorum" dedi pis egoist suna bak , onu taklit ederek " çonko bon oylo ostoyorom " dedim . Tabikide onun yanına oturmıyıcaktım, arkama dönüp yerime baktığımda bi kız orda oturuyodu kızın yanına gidip "pardon orası benim yerim kalkarmısın" dedim nazikçe ben bile kendime hayret etmiştim ılk defa bu kadar nazik konusmustum.

Kız bana dönüp tam konusucakken beril " ayaz dedi kalkamaz yani " dedi ben anlamaz bakislarla "ayaz kim " dedim arkamı gözleriyle işaret etti , arkama dönüp baktım ah kim olabilirdiki zaten . Bana hiç kimse zorla bişey yaptıramaz buna hakkı yok elime cantami alıp sınıftan çıktım . Okuldan çıkıpsahile doğru yürümeye başladım sinirle kendi kendime konuşuyodum " neymiş onun yanına oturucakmisim hııııııı bende öyle diyodum zaten , pislik egoist ya " karşıdan karşıya geçerken neredeyse araba bana çarpiyodu hızlıca yoldan çekilip eve yürümeye başladım .

Hava kararmıştı ama daha eve çok vardı of ne kadar yürüdüysem, genelde sinirli olduğum zamanlarda hızlı hızlı nereye gittigimi bilmeden yururdum sinirimi böyle atiyodum ben , bi ayak sesi duydum yavaş yavaş hizlaniyordu arkama baktığımda elinde içki şişesiyle bi sarhoş adam bana doğru geliyodu adımlarımı hızlandırıp yürümeye başladım bir anda kolumdan arkamdaki adamın tuttuğunu farkettim bana yaklaşıp o iğrenç sesiyle " nereye bu saatte yavrum gel bakalım" demişti ben korkuyla adama bakıyodum oda bana yaklaşıyodu elinden kurtulmaya çalıştım ama kolumu çok sıkı tutuyodu bişey yapmam gerekiyodu hemen direk elindeki içki sisesine uzanıp elinden aldım ve sonra adamın kafasına geçirdim adam kolumu yavaş yavaş bırakıp yere serildi ben korkuyla adama bakarken biri elimden içki sisesine alıp yere atti sonra adama bi tekme geçirip beni kolumdan tutup koşmaya başladı ben korkudan daha beni tutan kişiye bakamazken beni arabaya bindirdi kendime gelip arabaya binen kişiye dönüp tam konusucakken donup kaldım .

Bölüm sonuuuuu...

İmpeccableHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin