Fabian merdivenlerden hızlıca inerken, bir yandan da kardeşi Violetta ile yarış içinde koşarak masaya oturdu.
- Evet yine ben yendim. Her zaman olduğu gibi, dedi Fabian.
-Hilebaz! Ayağıma vurdun işte, ben kazandım dedi Violetta.
-Çocuklar tartışmayı kesin lütfen. Hadi, herkes kahvaltıya. Fabian sen tabakları masaya yerleştir, Violetta sen de omleti masaya koy, dedi anneleri Jasmin.
Violetta, Fabian ve Jasmin Hanım, birlikte şirin evlerinde yaşıyorlardı. Çocukların babası John onlar daha 3 yaşındayken evi terk etmiş, onları yalnız bırakmıştı. Jasmin Hanım tüm evi kendisi geçindirmek zorunda kalmış, çok zor günler geçirmişti.
Fabian ve Violetta ikiz olmalarına rağmen birbirlerinden çok farklı iki kardeşti. Violetta başarılı, deslerine çok düşkün bir kızken, Fabian ise daha çok ilginç şeyleri araştırmayı severdi. Bir pazartesi sabahı çocuklar okula gitmek için hazırlanıyorlardı.
-Anne çorabımın bir tekini bulamıyorum, dedi Fabian.
- Anne tokam nerede benim?
-Çocuklar servis birazdan gelir çabuk olun, dedi Jasmin Hanım. Anneleri çocukları servise koyduktan sonra mutfağı toplamak için içeri girdi.
Fabian çoğu zaman Violetta'yı utandıracak şeyler yapıyordu.Violetta bahçede arkadaşlarıyla oynarken Fabian
- Hey! Violetta baksana kurbağa buldum. Öpmek ister misin?
Diyerek kurbağayı Violetta' ya doğru yaklaştırdı. Violetta kurbağalardan nefret ederdi.
-Uf git başımdan Fabian ve o kurbağayı benden uzak tut, diyerek geri geri gitmeye başladı. Ve aniden bir çamura düştü, kıyafetleri mahvoldu. Arkadaşları gülmeye başladı.Violetta Fabian'a çok sinirlendi ve koşarak oradan uzaklaştı. Sınıfta hıçkırıklara boğulan Violetta bir yandan da "Seni öldüreceğim Fabian" diyordu. Aniden sınıfa Gill (sınıfın en yakışıklı erkeği) girdi. Sonra Violetta'nın yanına gelerek
-Bir şeyin mi var Violetta, neden her yerin çamur oldu, iyi misin? dedi o sarı perçemleri yüzüne düşerken. Gill, Violetta için çok ama çok tatlıydı. Tabii bunu sadece kendisi biliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1.Bölüm
RandomFabian merdivenlerden hızlıca inerken, bir yandan da kardeşi Violetta ile yarış içinde koşarak masaya oturdu. - Evet yine ben yendim. Her zaman olduğu gibi, dedi Fabian. -Hilebaz! Ayağıma vurdun işte, ben kazandım dedi Violetta. -Çocuklar tartışmayı...