3.BÖLÜM

0 0 0
                                    

Çocuklar okul için hazırlanırken Violetta ilk hamleyi yaptı.
-Anne geçen gün yaptığım çocukça hareketten dolayı çok üzgünüm, dedi.
-Violetta tatlım beni anlayabildiğin için çok sevindim. Sanırım sen büyük bir kız oluyorsun.
O sırada Violetta arkasını dönüp Fabian'a imalı bir şekilde baktı. Fabian'da nasıl bir hamle ile karşılık vereceğini düşünüyordu. Servise binerlerken annelerine el sallayıp yerlerine geçtiler. Okula vardıklarında Violetta sınıfa girmek üzereyken sınıftaki kızlar ona gülmeye başladı. O sırada Fabian hemen gelip bağırmaya başladı.
-Neden gülüyorsunuz? Bence komik bir durum yok! Herkes sesini kessin tamam mı?
-Teşekkür ederim Fabian sağol.
-Kimse benim kız kardeşime bir şey yapamaz!
Ders zili çaldığında herkes yerine geçti.Teneffüse kadar bekleyen Gill zil çalınca Violetta'nın yanına gelerek ona bir kart uzattı.
-Şey, Violetta ben seni ve kardeşini yarınki doğum günü partime davet edecektim. Gelir misiniz?
-Teşekkür ederim, eğer annem izin verirse gelirim. Bu arada doğum günün kutlu olsun. Sonra görüşürüz. Servise bindiler ve evlerine geldiler. Violetta'nın yapacağı ilk iş annesine partiye gidip gidemeyeceğini sormak oldu.
-Şey anneciğim arkadaşımın doğum günü partisine gidebilir miyiz?
-Elbette gidebilirsin ama dikkatli olun ve saat sekiz olmadan evde olun tamam mı?
-Peki anneciğim. Teşekkür ederim.
- Fabian annesine sarılıp onu öptü ve Violetta da kıyafetlerini ayarlamak için odasına çıktı.

1.BölümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin