2.BÖLÜM

2 0 0
                                    

Violetta eve girdiği gibi bağırmaya başladı.
-Anne! Neredesin? Anne!
- Violetta tatlım neden böyle bağırıyorsun? Violetta ne bu hal? Neden her yerin çamur senin?
- Fabian beni yine okulda rezil etti anne, dedi ve ağlamaya başladı.
-Fabian kardeşine yine ne yaptın?
- Bir şey yapmadım! Boşu boşuna ağlıyor işte.
-Yalancı! Anne benim üzerime doğru kurbağayı getirdi, ben de onun yüzünden çamura düştüm.
-Yeter artık! Ben burada sizin için iş bulmaya çalışayım, siz de hiç durmadan kavga edin! Violetta sen de hemen kıyafetlerini çıkar ve duşa gir. Fabian sen de bir daha kardeşinle uğraşırsan bedelini kötü ödersin!
Çocuklar yukarıya çıkarken gerçekten de abarttıklarını anlamışlardı.
- Senin yüzünden! Böyle küçük şeylerden hemen ağlayıp şikayet edersen böyle olur işte!
-Asıl senin yüzünden, neden kurbağayı üstüme getirdin ki? Ben sana hiç bir şey yapmadım ama sen hala ilk okula gidiyor gibisin. Artık 13 yaşındayız ve büyümemiz gerekiyor tabi bu senin için biraz zor.
-Ne yani ben büyük gibi davranamaz mıyım? Bunu mu ima ediyorsun?
-Evet bunu ima ettim Fabian.😈
-Peki o halde bakalım hangimiz daha yetişkince davranacağız? Dedi ve odayı terk etti. Tabii bunu nasıl yapacağı hakkında hiçbir fikri yoktu.

1.BölümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin