•Capitolul 1•

177 9 4
                                    

Bacon Hills . Am auzit multe despre acel oraş . Chiar lucruri puțin cam stranii. Cel puțin asa am citit pe net că în ultima perioadă au avut loc multe crime , însă nu se știa sigur cine era criminalul . Se spunea că toate investigațiile duceau la urme de animal .
,,Scumpo ,mai avem puțin și ajungem ." ma readuce pe pământ vocea mamei .
Sunt foarte nerăbdătoare. Abia aștept să imi vad noua casa , pentru ca da, ma mutam in Bacon Hills .
Nu imi vine să cred . Noua  casă este foarte mare. Mult mai mare ca vechea casă. Se pare ca tatal cel vitreg ,Joseph, este mult mai bogat decât pare.
Pășesc înăuntru. Totul pare nou de la draperiile crem ale camerei de zi, până la farfuriile din bucătărie.
,, Îți poți alege ce cameră dorești , draga mea." Spune tata. Îi zâmbesc și plec sus pe scările acoperite cu gresie albă, lucioasă. Ajung sus și observ un coridor lung cu câte 3 uși pe fiecare parte . Nu știu pe care să o deschid prima așa că decid să le iau la rând. O deschid pe prima și ajung într-o baie cu pereții de un albastru pal. Se pare că este baia de oaspeți. Deschid apoi și a doua ușă de pe aceeași parte . Era o camera cu un pat dublu, deci era a mamei si a lui Joseph. Am continuat cu deschisul ușilor până am ajuns în capătul holului unde se pare că se află ultima ușa . Până acum am mai găsit biblioteca , aceasta fiind plină cu cărți, debaraua, dresing-ul și alte camere care deocamdată erau goale. Răsucesc clanța ultimei uși , iar când aceasta se deschide pe gura imi iese un mic ,, wow". Era camera perfectă. Nici prea mare , nici prea mică. Pereții erau albi ,iar podeaua era maro. Patul era mare , avea un birou pe care urma să îmi așezi laptop-ul , o bibliotecă mică ce în curând va fi plina de cărți despre misterele ce înconjoara lumea, un fotoliu alb care se completa cu celelate lucruri din cameră, deoarece cam toate erau ori albe, ori maro. Am observat o mică ușa in colțul camerei , care trebuia să fie baia . Da , gândurile imi erau adevărate . Era baia.
Când m-am întors in camera am remarcat ferastra acoperită de draperiile crem. Le-am tras si am adeverit o fereasta gigantică cu un pervaz mare unde as putea sta oricând să citești la lumina lunii. Priveliștea dădea in fața casei și se vedea destul de drăguț. Imi placea aici.
,, Dragă , ți-ai ales camera asta? " spune mama stând în pragul ușii.,, E perfectă pentru tine!" adauga entuziasmată. Faptul că ea e fericită ma face si pe mine sa ma simt la fel. Îmi mai spune să cobor in câteva minute la cină.
Ma întorc și vad pe alee... un bărbat? Mai mult un băiat. Pot jura ca ochii îi sclipesc , dar nu apuc sa clipesc, căci dispare . Asta a fost ciudat. Dar totuşi eram atrasă de lucrurile "anormale", cele parcă provenite din alte lumi, alte universe in care voiai să te pierzi, să descoperi şi cel mai mărunt lucru despre... ei bine, despre tot.
Îmi continui drumul pana la masa aranjată pentru prima cină în noua casă. Cina a fost una tăcută.
,, Ești pregătită pentru prima ta zi de școală? " spune blând mama 
,, D-da , cred că da" spun abătută. Chiar nu eram gata pentru prima zi de școală . Îmi este frica .
,, Oh, haide, scumpo...o să îți faci mulți prieteni " adaugă ea calm,, nu trebuie să fii speriată, iar eu îți sugerez să ignori zvonurile alea stranii" spune ea râzând.,, Acum fugi și pregătește-te ! Mâine trebuie sa dai o impresie bună! " .
Ajung sus , ma schimb în pijamale și incep să mai așez din lucruri prin dulapuri. Vreau sa îmi pregătesc outfit-ul pentru "ziua cea mare" când toți se vor uita la mine ca la o nebună din Eichen House. Ceea ce sper să nu fiu.
Ma bag in plapuma albă şi iau laptop-ul dând drumul la un serial. Prefer să ma uit la American Horror Story şi astfel adorm fără a-mi da seama.
Dimineața pătrunde prin fereastra deschisă. Totul este alb, ceea ce îmi dă o stare de amețeală. Ma ridic din pat dar simt că o să cad. Ma sprijin de noptieră şi caut pastilele. Le iau numaidecât şi îmi revin.
Ma spal pe dinți şi merg jos pentru a lua micul-de-jun. Mirosul de clătite ma izbeşe lasandu-mi gura apa, am observat farfuria cu desertul meu preferat acoperit de frişcă şi căpşuni stand pe masa. Mananc putin şi merg sus pentru a ma pregăti de prima zi din iad. Eram genul de fată sociabilă dar care se deschide greu in fața unei persoane. Toți ma ştiau... cel puțin cei din fosta şcoală. Nu ştiu cum va fi dar sper sa imi fac cáțiva prieteni.
Ma îmbrac cu un tricou cu "Hidden creatures" alb negru şi o pereche de blugi negrii. Plec din casă şi ma îndrept spre instituție. Când ajung observ că toți stăteau într-un cerc mare. M-am îndreptat către el şi vad pe jos un cadavru de adolescent. Un tipat imi iese din gura si lacrimi imi apar in ochi. Prima zi nu pare promițătoare.

What are you gonna do? • Derek Hale •Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum