3.BÖLÜM: RÜYA

17 2 0
                                    

   Bir vadideydim, uçsuz bucaksız bir vadi sonunu göremiyordum. Arkamda kocaman bir uçurum  vardı. Uçurumu farkettigimde biraz sendeledim ama sanki bir el beni tutup düşmemi  engellemişti. Vadide tek bir yaşam belirtisi bile yoktu. Her yer  karanlıklara  boğulmuştu ve bir ses birden bire vadiyi inletmeye başlamıştı. Bu bir gülüş sesiydi. Vadinin dört bir yanından her bir toprak tanesine kadar her yerde bu gülüş yankılanıyordu. Tüğlerim ürpermisti. Birden üşümeye başlamıştım. Daha sonra ses kesildi ve sıcak ve tatlı bir sıcak kalbimi okşamıştı. Karşımda bir kız vardı biraz korkmuş ama cesaretinden odün vermeyen bir ifadeyle bana  bakıyordu.  Yüzümde kontrol edemediğim bir tebessüm oluşmaya başladı ve kızın yüzü değişti sanki biraz kızgındı bana doğru hızla yürümeye başladı kafamı tuttu ve....                                                Birden bire  uyandım, kan ter içinde  kalmıştım. Bocalayarak kalkıp lavoboya ulaşmaya çalıştım. Yüzümü yıkadım. Rüyanın etkisinden biraz  kurtulmuştum.  Duş alıp üstümü  değiştirdim. Saat sabahın 06:00 idi kendi kahvaltımı hazırladım , yedim anneme bir not bırakıp çıktım.                          " Bugün biraz erken uyandım , kahvaltımı ettim merak etme okula yürüyerek gideceğim ".      OZAN Kulaklığımı taktım normalde okul biraz uzak olduğu için beni annem yada babam bırakırdı.  Hesapladıgımda tam vaktinde okulda  olacaktım. İlerlemeye  başladım. Açık bir büfe bulup su aldım. Sokak biraz ıssızdı ve soguktu. Yine o garip hisse kapıldım. Hızlı adımlarla yürüyüp okula varmaya çalışıyordum. Birden omzuma bir el dokundu dönüp ona yumruk atmayı planladim. Döndüğümde Tolga' nın şaşkın ama hafif  tebessümlü yüzüyle karşılaştım. Elim havadaydı.      " Hey Hey Hey " dedi. Benden uzaklaşarak " sakin ol şampiyon ne bu öfke " dedi. Güldüm ve " korkut-  un beni " dedim. Biraz şakalaştık ve okula doğru yürümeye basladık.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 17, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Son SınıfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin