,,Á už iba odoslať.'' povedala som si sama pre seba.,,Natalie odlož ten mobil. Nepotrebuješ ísť do riaditeľne už po 3 za tento týždeň." ozvala sa ku mne Izzie a jemné má drgla do ramena.
Nechápem akú ju môže baviť etika. Divná Watkinsová tam stále niečo rozprávala.,,Len som poslala prihlášku do tej súťaže." šepla som jej.
,,Ach bože ty a tie tvoje celebrity"
,,Slečna Lovering na rozprávanie máte kopu času cez prestávku." arggg ako ju neznášam.
,,pardon"ospravedlnila som sa aj ked som nechcela. Bože už nech ta hodina skončí.
,,Konečne koniec hodiny." povedala som Izzie.
,,Mne sa ta hodina páčila." prekrútila som očami a ignorovala som čo povedala.
,,Čaute"prišla za nami Nesta ktorá mala teraz matiku.
,,Poslala som prihlášku." oznámila som Neste.
,,To je super držím ti palce aby si vyhrala. A koho by si chcela?"vidno že ju to zaujimalo narozdiel od Izzie ktorá čítala knihu fake-suj či ako sa to vlastne volá, musím sa spýtať izzie ona to určite vie.
,,Justin" zajasala som.
,,Stále si myslím že je to podvod. Ked nejaká celebrita nechce aby bol uň ho fanúšik?" Izzie je naozaj optimista.
,,Veď tam nieje každá celebrita. LEN 10.
Miley Cyrus, Selena Gomez,Justin Biebrer, Taylor Swift, Vanessa Hugdens, Zac Efron, 5sos, one direction, Rihanna a Fifth Harmony.
,,One Direction tam bude? Kde sa dá stiahnuť tá prihláška?" začala Nesta pišťať.,,ach bože kedy vyrastie?" spýtala som sa sama pre seba.
,,Vtedy ked ty skončíš s Justinom. Nikdy!" vyplazila na mňa jazyk. Je horšia ako Izzie ked jej nedáte jesť.
***
O MESIAC
Dnes je sobota a ja pobehujem po dome nervózna s mobilom v ruke.,,Preboha čo sa stalo? Od rána si strašne nervózna" ohriakla má mama právom.
,,No vieš pred mesiacom sa konala súťaž: Vyhraj mesiac s celebritou. Samozrejme som sa do nej prihlásila. Nevýhoda je že si nemôžem vybrať s ktorou celebritou chcem stráviť mesiac. Dnes majú byť výsledky."
,,Ešte nie je isté či ta pustím!"Skričala mi mama ale ja som ju už nevnímala ale volala Izzie.
,,Za 5 minút bude vyhodnotenie!! SOM NERVÓZNA!"kričala som do mobilu.
,,Ukľudni sa a ver si!!" ukľudňovala má no veľmi sa jej nedarilo.
,,Zavolaj mi ked budeš mať výsledky. Musím ísť čau." arghhhh asi zomriem od nedočkavosti.
Už prišli výsledky!! Stačí stlačiť jedno tlačidlo a budem vedieť výsledok.Zatvorila som oči a stačila tlačidlo zrazu sa objavili mená výhercov. Hned som chcela vedieť koho som vyhrala. Ako sameprvé som išla na Justina. Určite to budem ja. Myslela som si ale zle. Nebola som tam ja. Dobre nestrácala som nádej ale išla na Selenu..ani tam nebolo moje meno. Išla som úplne hore na stránku a išla dole. Zac Efron -nič, Rihanna -nič, 5sos -nič, one direction -ja, fifth harmony -nič. Počkať, pri 1D mám svoje meno, práve teraz som zistila že mi pridelili one direction. Do ritiii! Ja som chcela Justina a nie tých teplých pupuškov. Bola som taká naštvaná že som zobrala vankúš a začala do ňho vrieskať. Ja tam nejdem! Môžem srať! Nemám ich rada! Rozhodla som sa zavolať Neste.
,,Čau, vyhrala som!" povedala som jej smutne.
,,Ty sa netešíš?"hned sa spýtala.
,,NIE! Vieš koho som vyhrala? Tých tvojich teplých bratov!" skríkla som.
Čo by to nebolo za Nestu keby nezačala vrierskať. Tak na toto fakt nemám.
,,Závidím ti! Môžeš byť šťastná!"
,,Ja tam aj tak nejdem!"povedala som jej.
,,Pôjdeš! A o to sa ja postarám. Nebud blbá. Musíš tam ísť."prehovárala ma Nesta.
,,Nie!" a zrušila som ju.
Nepočúvam ich, nemám ich rada. Nejdem tam, ach do riti. Píše sa že výherca sa nemôže odvolať. Takže tam musím isť. To bude ten najhorší mesiac prázdnin aké som kedy zažila. To nieje fér! Prečo práve ja musím mať 1D? Prečo tam nemohla byť radšej Vanessa Hugdens aj ked ju nemusím. Ale nie oni mi tam rovno zadrbú 1D.
,,Izzie?" zavolala som svojej druhej kamarádke a dúfala že aspoň ona ma pochopí.
,,Ano?" povedala svojim anjelskym hlasom.
,,Vyhrala som!"povedala som podráždene.
,,Gratulujem! Počkaj ty sa netešíš ?"spýtala sa aj ked už vedela odpoved.
,,Nie! Dali mi One Direction!"kričala som.
,,A preto mi musíš skaziť sluch?"zasmiala som sa aj ked mi nebolo do smiechu.
,,Ano!"zasmiala som sa.
,,Pozri budeš mať viac lajkov a followerou na Instagrame a Twiteri ked budeš s nimi. Bud spokojná."
,,Izzie ty si taka lajkokopka. Myslíš vôbec aj na niečo iné?"zasmiala som sa.
,,Hmm..no pár veci byy tu bolo napríklad na noc s Efronom."
,,STOP. Nepokračuj!"povedala som vážne načo sa zasmiala ona a následne potom aj ja.
,,Ok mami už idem..sorry Nat musím isť do obchodu pa.."
,,A rozmysli si to!"pokracovala.
,,Už chod!"príkazala som jej.A radšej zložila.
Hmm tak tam asi pôjdem..
ESTÁS LEYENDO
¤Mesiac s Celebritami¤
FanficNatalie úplne jednoduché 18 ročné dievča vyhra súťaž mesiac s niekým slávnym Kto to bude? Bude tam chcieť ísť? Zmení sa jej život ? To všetko sa dozviete v tomto príbehu :)