Nadychla som sa a dopovedala. ,,Do jedla" Neste zabehol popcorn a zacala sa smiat ala dusit..ten jen smiech a dusenie znelo akoby sa parili opice.
######
Je pol štvrtej rano a my stale sedime v obyvacke hovorime si vtipne historky a smejeme sa ako nadrogovane tulene.
,,Ok uz staci pocuram sa!"smiala sa Izz na zemi.
O 5 sme sa rozhodli ze su lahneme. Ked uz sme lezali a snazili sa zaspat ja som nevedela, som nervózna. Bojim sa ze tam budem trpieť a počítať dni do konca. Ked sme sa rozpravali s Nestou nezabudla spomenut ich vtipno-trápne videa, samozrejme sme si ich pustili. Su to dobre nemehla. Ved aj keby sa mi u nich nepaci budem v Londyne nie na druhej strane zemeguli.
<><><><><><>
O 9 sme sa zobudili co je strasne skoro. Spala som ani nie 3 a pol hodiny a som svieža. Za to o Neste sa to povedat nedá je nervozna a keby sa mohla premenit na zviera bola by funiaci býk.
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
Prisla ta osudna minuta je presne 18:00 hod a pred domom ma caka auto ktore ma zavezie do ich vili. Nesta a Izz ma o 10-tej opustili. Teraz opustam rodicov ja.
Zobrala som si svoje 3 kufre a vybrala som sa k autu presnejsie k Range Roveru. A kto nevisiel z auta- Harry. Ano ten Harry Styles
,,Ahoj ja som Harry Styles!"objal ma a mne neostavalo nic ine len mu objatie opätovať.
,,Ahoj ja som Natalie, Natalie Lovering." Usmiala som sa.
,,Tak pod nasadaj si pripravena na mesiac s nami? Určite si nadšená "spytal sa ked sme nasadali do auta.
,,Popravde ani nie. Nechcela som ísť k vám, vlastne ja som bola rozhodnutá ze nejdem ale neda sa to odvolať."porozpravala som mu skutočnosť.
,,Uuu takze ziadna fanusicka nie si?" Pozrel na mna pocas jazdy.
,,Nie!" Zakrutila som hlavu a mierne sa zasmiala.
,,To sa chalani potešia. Nechceli ziadnu fanusicku, nechceli nikoho vlastne som sa musel jediny obetovat a ist pre teba."
,,Ahaaaa." Harry je mily a priateľský. Myslim ze si budeme rozumieť.
Pocas cesty sme uz neprehovorili nemali sme co. Radiu prave pustiki history a Harry zacal spievať. Vedela som tie slova pretoze si ich Nesta spievala kazdy den a este to mala ako zvonenie.
,,You and me got a whole lot of history
We could be the greatest team that the world has ever seen
You and me got a whole lot of history
So don't let it go, we can make some more, we can live forever,"
spievala som s nim na cele auto.,,Naozaj nie si fanynka?" Nadvihol obocie a zasmial sa.
,,Nieeee. To moja kamaratka ma zvonenie na mobile."zaprotestovala som.
,,Ahaaa."povedal ironicky na co som ho buchla jemne do ramena.
,,Vystupuj!"prikazal mi ked sme boli pred ich spolocnom dome.
A ide sa do noveho mesačného byvania...
>>Nová časť za 3 votes.<<
ŞİMDİ OKUDUĞUN
¤Mesiac s Celebritami¤
Hayran KurguNatalie úplne jednoduché 18 ročné dievča vyhra súťaž mesiac s niekým slávnym Kto to bude? Bude tam chcieť ísť? Zmení sa jej život ? To všetko sa dozviete v tomto príbehu :)