Merhaba güzel insanlar..
Kalbin kirlenmesi o kadar kolayken.. Herşeye rağmen temiz tutmaya çalışan bizler.. sizler.. merhabaa sizlere.. yumuşacık insanlar..Anlamlı okumalar 😊
Multi de gülşah tütüncü=hazan vakti
Süper sarkıdır..Acı o kadar güçlüdür ki..Nerde olursan ol bulur seni..Mutluluk o kadar bilinmezdir ki nerde olursan ol bulunmaz.
Yatarken yastığınıza sımsıkı sarıldınız mı hiç bırakıp gitmesin diye.. ne bilelim belki oda bırakıp gider; sımsıkı sarıldığımız insanların bırakıp gittiği gibi...Bütün umutlarınızı o yastıktan beklediniz mi? Peki sevdiklerinizi onda gördünüz mü ? Gördükçe daha çok sarıldınız mı sımsıkı hissettiren..onlar olmasını istediniz mi? Gitmesin diyee..4 duvar arasında; tavandan bileklerimize bağlı zincirlerle yaşıyoruz bazılarımız.. ne için? Kim için?
Kıpırdayamıyoruz..sanki ufacık hareketle tavan üzerimize yığılacakmış gibi..düşüp özgür kalacakmışız gibi..kanatlarimız olsa.. olsa ama ne olacakki.. Bileklerimizdeki ellerden o paslaşmış zincirlerden kurtara bilirmiyiz? O eli(zinciri) unutabilirmiyiz?
Acı gibi..Duvar örelim sevgimizin en derini olana..Aşka..duvar örelim..en sert..en yıkılmaz olandan..kimse bulamasın sevgimizi..yıkamasınlar..kıramasınlar..
Yalnızız demiyorum yalnızlıktayız..Gece ağlarken damlaları hissediyor musun? Ne kadar sessizler.. sessizce akıyolar.. halbuki hepsinin akmasının sebebi gürültülü...akan acılar.. onların sesini sadece ağlayan bilir acılarında..Bizim gibi temiz insanların, yalnız insanların ağlarken sarıldığı bir insan omuzu yoktur..bir yorgan ve bir de yastığı vardır..
Kollarıyla sımsıkı sarmasını istenilecek kişi yerine yorgan vardır..o yorgan parçası göz yaşlarımızı elleri varmış gibi siler..
Omzuna yaslanmaktan,gözyaşlarımız penyesine aktığında rahatsız olmayan yastığımız var bizim..Ahh birde sanki konuşan bir insan gibi kulakta hiç bitmeyen güzel sözler söyleyen müziğimiz var bizim..birde uzerimizi aydınlatan gecenin en güzel dostu "Ay" var yanimızda.. onun aydınlığı.. Tüm yalnızlığı alıp götürecekmiş gibi..huzurlu..
Göz yaşlarının sesi olur mu hiç? Olurmuş işte..Akarken hissettiğin damlalar acıların sesiymiş..yaşadıklarının sesiymiş..Kalbini değil gözyaşlarını dinle..!! Kalbin sana mutluluğu ..Göz yaşın acını dinletir..
Önce acını dinle bir müzik gibi...Sonra nakaratlarını söyle şarkı gibiVe ben hayata bir kez bakarım..insanlara milyonlarca kez..
Hayat yanında taşıyamayacağın kadar değersizdir.. mutluluk gibi özgürdür..uçar gideeer..
Bu yüzden hayattan çok ölüme tutunmalısın...
Aleyna AcarUmarım beğenmişsinizdir canlarım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Süz Geç
RandomHayatında en büyük hayal kırıklığı sevmemektir. Şiir sev Kitap sev Yazar sev İstersen bir kalemi sev Affettirir sana okumak kendini.