#içimdengelenler §1

93 11 13
                                    

Her kesi düşünmek zorundasın.Anneni sinirlendirme,kardeşini üzme,onunla iyi davran,bunu sev.Sen her kesi düşünmek zorundasın.Kimse seni düşünmüyor ama sen düşünmelisin.Sen kimsin ki zaten?Kocaman bir hiçsin...

Kimseyi üzme,ama seni üzmek serbest.
Kalbini kırıp geçsinler,sen bunu hakediyorsun.Sürekli acı çek,ama başkalarının gülmelerini sağla,sen gülmeye laik değilmişsin.

Neden mi bunlar hepsi?Çok saf dın.Her kese güvenirdin,her kesi severdin.Ne kadar sinirli olursan ol karşında sana yavru köpek gibi bakan onlarca çift gözleri görüp aff ederdin.Ah sen bunların hepsini hak ediyorusun.

Çünkü zamanında saflığınla yararlanmalarına izin verdin.Onları iyiliğinle,güçsüzlüğünle,acizliğinle besledin.Seni üzmelerine izin verdin.

Her kesin gözyaşlarını sen sildin ama seninkiler kimsenin umrunda olmadı.Çünkü sen kimse bilmesin diye hep gizli ağladın.Kimse görmedi...

Şu an nasılsın?Kendini iyi hiss ediyor musun?Tabiki de hayır.Yatağında uzanmış boş boş telefonunla oyalanıyorsun.Kitap arıyorsun dramatik okumak için,yalandan sayfaları gezinip her kese'duygulandım' deyip ağlamak istiyorsun.Hiç olmasa kitap yüzünden ağladığını sansınlar.Ağlayıp içini boşaltmaya behane arıyorsun.

Ağlama,olan oldu artık.Kimse artık sana değer vermiyicek.Kimsenin umrunda değilsin.

Neden mi?Çünkü çok saf ve çok aşıksın...

Arkadaşlar,kendimin yazdığım sözleri #içimdengelenler tağıyla paylaşacağım.İyi okumalar☺️

TumblristanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin