Impresia mea despre Anime.

31 3 1
                                    

Explic:Propria mea impresie despre Anime propria nui luata de nicaeri de niciunde...

Dragi baeti si fete Otaku stiu ca toti care ma cititi va place anime.
Si cred ca daca Animeurile liar scoate din viata noastra am fi gata sa ne sinucidem.Desigur unii(nu ca eu as face asta...mmm daaa)Toti de la cei care niciodata nu sa uitat la anime inafara de Pokemon cred ca la el sa uitat toti "chiar si verisoarmea de 2 ani sa uitat "pina la cei mai adevarati Otaku care sau uitat la mai mult de 200 de anime stiu ca Anime e o cultura, fara Anime Japonia na mai fi Japonia nu am mai avea dece sa ne ducem in Japonia.Mdaaa prea multe ori am zis Japonia.Cred ca daca Animeurile ar disparea "Sa Nu Dea Domnu"Ar disparea si din mintea noastra sentimentul ca trebuie sa schimbam ceva in viata noastra...."pling"pling"numai gindinduma la asta imi curg lacrimile...
Acuma a ,venit timpul sa va spun propria mea impresie ca Otaku despre anime:Animeul ne da o ssperanta pentru viitor fiecare categorie de anime incepind de la Romantica pina la Fantastica ne da un impuls ca totul dea bea sa inceput nu trebuie sa renuntam trebuie sa continuam sa luptam pentru ceia ce iubim si vrem sa pastram.In incheere vrau sa spun:Fanservisul E Cel Mai Tare!!!!!!Lol:3

Prieteni ce vreau sa mai spun vas ruga din tot sufletul da mii lene sa scriu, sa va faca placerea sa puneti o stea la capitolul asta ca sa stiu sa scriu mai departe sau nu si sa va mai faca placerea sa-mi scrieti in comentarii despre ce anime popular sa va scriu in continuare....

Cu voi a fost Iubitu vostru scriitor Kira....
SA VA DEA DOMNU SARMALE!!!!:3:):D
AyfVindersein.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 27, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Totul Despre Anime :3Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum