Her zamanki gibi yine çığlıklarla uyanmıştım. Her türden farklı yaratıklar (zombiler, kurt adamlar canlanan iskeletler vb.) bunun sebebi bu türden filmer izlemem ve kitaplar okumamdı. Gerçeklikerine inandıklarım vardı ve bir gün karşılaşacağıma inanıyordum ama bu gün göreceği. Aklımın ucundan bile geçmiyordu. Bunlardan korkuyorum ama seviyorumda. Sonucu uykusuzluk olsa bile...
Yataktan kalktım ve mutfağa gittim. Masadaki sürahiyi alıp bardağa doldururken düşüncelere daldım.
Londraya okumak için gelmiştim ama bir türlü alışamamıştım. Arkadaş olabilecek kimse yok. Kısacası sıkıcıydı.Suyun yere dökülmesiyle kendime geldim. Hemen sürahiyi kaldırdım ve su dökülen yerleri temizledim. Saat 06.45'ti ve 07.35'te Türkiyeye gideceğim uçak kalkıyordu. Hemen üstümü değiştirdim ve bavulları alıp çıktım. Taksi geldiğinde havaalanına götürmesini söyledim.
-(Taksici)türk müsün?-(ben) nerden anladın?
- ben milletimin adamını tanırım.
Böyle muhabbet ederek havaalanına ulaştık ve bavulları alıp hemen uçağa bindim. Koltuktaki televizyonu kulaklığa takıp açtım. Bir haberde bir kazıda çıkan iskeletlerin canlanıp kendisine saldırdığını söyleyen bir arkeolog vardı. "Yazık" diye düşündüm "aklını iskeletlerle bozmuş." birkaç kanal gezerken uyuya kalmışım. Uyurken bir kazıda olduğumu ve çıkarılan iskeletlerin birden canlandığını ve bize saldırdığını gördüm. Korkuyla uyandım. pilot anons ediyordu; Uluslararası atatürk havalimanına ulaşmıştık. Pasaport işlemleti vs. Bittikten sonra terminal çıkışına doğru yürürken arkamdan "kerim!" diye bir ses duydum. Arkama baktığımda yakın arkadaşım soneri gördüm.
-Ooo buranın yolunu bilirmiydin sen lan özlettin kendini
-bende sizi özledim
-kaç günlüğüne geldin?
-1 hafta falan
-niye o kadar kisa kalıyon doğum günüme kadar kalsaydın.
-bende onu için geldim zaten.
-nasıl yani?
-doğum gününde londrada olacaz onun için.
-wallahamı lan?
-wallaha
-Adamsın lan kardeşim benim.
Böye konuşa konuşa sokağın köşesine kadar geldik, eve az kalmıştı. Birden bire adamın biri "kaçııınn geliyorlar kaçın" diyerek yanımızdan geçti. Bizde hemen bir evin dış kapısı açıktı oraya girip kapıyı kapattık ne olur ne olmaz diye. Sonra gelenlere baktığımda sonerde bende donmuştuk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kemikler Canlanıyor
Science FictionHer zamanki gibi yine çığlıklarla uyanmıştım. Her türden farklı yaratıklar (zombiler, kurt adamlar canlanan iskeletler vb.) bunun sebebi bu türden filmer izlemem ve kitaplar okumamdı. Gerçeklikerine inandıklarım vardı ve bir gün karşılaşacağıma inan...