Eu si Alex

3 1 0
                                    

Alex e un baiat minunat !El a fost campionul luptei!Sunt asa mandra.Stai asa ..CRED ca Ati inteles Prost .Sa NU credeti ca m-am indragostit de el.Daca credeti va inselati.Dar suntem doar prieteni.Imi place curajul Si vocea sa convingatoare .Cred ca-mi place acest baiat .Ochii sai albastri ca cerul ma fermeca.Parul sau blond care -I intra in Ochi Si straluceste ma face sa ma gandesc la o lumina de un galben deschis.Cred ca el Este perfect Pentru mine !
  Dupa câteva zile am inceput sa ma uit in binoclul meu sa vad cateva comete .Si astept sa o găsesc pe mama.Nu sunt sigura ca a murit.
  Mario intra in camera si ma găsește plangand .
Mario:Mama mia!De ce plângi Frumoaso !Nu mai plange rosalina !
Eu:Nu ma numesc rosalina !Ea este mama mea,Dar a murit .Ma numesc Alexia.
Mario:Cum a murit ?
Eu:In lupta cu bowser!
Mario;Ce dureros !Si chiar o cunosteam....Dar cunosc pe cineva care si-ar dori sa te vadă!
Eu :Cine ,Cine?Alex !?
Alex :Buna printesa !Te-am auzit plangand ,mi-ai putea spune de ce ?!
Eu:D...da!Mama mea ,printesa rosalina a murit in războiul cu bowser.Abia acum am aflat!
Alex:Ce trist !Dar pe mine nu M-ai pierdut !Am sa te apar in orice caz!Te simt si eu..Întodeauna iti voi fi alaturi.

Printesa Rosalina a muritUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum