"No matther where are you are..." ne diye söylenip duruyordu ki şu Dilansu? Anlamıyordum bu kızı. Allah'tan bir Ankara'sı var. Madem orayı daha çok seviyordun benim canım Bursa'ma gelmeyecektin. Haksız mıyım? Ikide bir şarkımı bölüyor. Zil çalmak bilmiyor ve artık sınıfa girmek istiyorum. Daha Ece'den telefon numarasını alacağım. Çünkü sadece başına taç takmaklakla kraliçe olunmuyor. Arkadaşlarımın telefon numaralarını almak şimdiki görevim. Ama şu Dilan susmadan,zil çalmadan ve ece gelmeden bu mümkün olmayacak. Sıkıldığım her halimden belliydi. Berko yanıma gelip"kantine gitmeye ne dersin?"dedi. Kimseyi umursayacak halde değildim. Koşulsuz kabul ettim. Yeterki dilanı dinlemekten kurtulayım. O sırada Alanur okula geldi. Canım kankam benim! Bir elimde dondurma,bir elimde telefon koşa koşa yanına gittim. Sena da onun yanındaydı. "Günaydın kızlar☺" dedim gülümseyerek. Alanur'a pek fazla kanka demiyordum. Ona her şeyi anlatıyordum benim için kardeşimden bile öteydi. Ama ona insanların içinde kanka demeye utanıyordum. Üzerimdeki bu utanç nerden gelmişti ki? Okulun en cesur kızlarından biriyim ben. Her şeyi yapmaya hatta öğretmenlere laf sokmaya bile cesaretim varken niye best friends'ime kanka diyemiyordum? Sebebini biliyorum. Onun benden çok arkadaşı var. Onların yanında demek garibime gidiyor aslında çünkü bir kankam daha var. Onlarla da kankayız ama onlara demek içimden gelmiyor. Alanur'a kanka demeyi o kadar çok istiyorum ki! Ama harfler birbirine dolanıyor ve ağzımdan kanka yerine "kalbim ağırıyor"cümlesi çıkıyor. Bunu üzerine aloşum sordu"İyi misin aşkısı? Istersen gel otur biraz şöyle canım." Çaresizce oturdum. Yapacak bir şey yoktu. Suluğumu açıp biraz su içtim. Elimden gelenin en iyisi buydu. Rol yapmak uzmanlık alanım olmasa da durumu idare etme konusunda üstüme yoktu. Derken dilan yanımıza geldi. Söylenmeye devam etti. Bende çaresizce dinlemeye...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KarmAŞIK
ChickLitKalp müziği müzik aşkı aşk tesadüfleri sever... Rüyalarda hissedilen sıcaklık ve kahve ile lokum tadında bir kitap sizleri bekliyor... Doğuştan kraliçe olarak doğan ve dünyanın beklediği kraliçe aramızda! Kraliçe binbir zorlipuk ile karşılaşa dursun...