İrem 18 yaşında lise son da okuyan bir genç kızdı. Ailesi ile Ankara'da yaşıyordu fakat ailesinden, hayatından hiç memnun değildi. Babasının yaptığı iş hoşuna gitmiyordu ve annesi onunla ilgilenmiyordu sıkıntılarını dikkate almıyordu. İrem kendini özgür ama çok yanlız hissediyordu. İrem'in hayatı sıradan ilerlerken Erdem'in yani babasının hayatı maceralı geçiyordu. Erdem küçük bir pavyonun sahibiydi içki satıyor kumar oynatıyordu yetmezmiş gibi başka kadınlarla eğleniyordu fakat ailesine çok yansıtmiyordu. İremin annesi Buket, Erdem'e güveniyordu fakat güvenmekle hata yapıyordu. Buket ve Erdemin evlilikleri Aşk'la başlamıştı ama İrem dünyaya geldikden sonra bazı şeyler değişmişti aşk azalmış herkes kendi çıkarlarını düşünmeye başlamıştı. Ailesi İremi seviyordu fakat daha çok onu övgü kaynağı olarak kullanıyorlardı İrem derslerinde başarılıydı ve okuduğu okulun birincisiydi iyi kötü arkadaşları vardı bazıları uyuşturucu bağımlısı bazıları erkek avcısı İrem bunları istemiyordu yanlış buluyordu bunlar onu rahatsız ediyordu ve hayatını değiştirmek istiyordu. Sosyal medyayla arası iyiydi Instagram hesabı vardı ve bir gün Instagram'da gezinirken "Yağız Öztürk" isimli bir hesaba gözü takıldı ve incelemeye başladı. Yağız'ın yaşadığı hayat ilgisini çekmişti ve onunla tanışmak istedi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir İnternet Aşkı
Romanceİnstagramdan tanışan birbirlerine aşık olan İrem ve Yağız çifti'nin yürekleri eriten, "helal olsun" dedirten hikayesi...