KIZ GECESİ

53.1K 1.9K 241
                                    

''Kalk hadi mızmız  '' sesini duyduğumda gözlerimi yavaş açtım. kızların hepsi odama toplanmıştı. Melis   kırmızı rujunu sürüyordu Tuğçe ise  her zamanki gibi  telefonuyla biriyle konuşuyordu. Naz her zaman ki gibi dolabıma girmiş elbiselerime bakıyordu.

'' Ya kızlar cidden mi ?! ' deyip  yatağa oturur pozisyona geçtim.

Naz elimden tutuğu gibi beni banyoya attı.Sabah rutinimi bitirip odaya tekrar döndüm.Aynadan kendime bakınca Burak aklıma geldi.

'' Hadi kızlar geç kalacaksınız ! '' diye seslendi teyzem .

''Çıktık teyze   ''deyip  durağın  yolunu tutuk.

Durağa varınca otobüsün gelmesine 15 dakika vardı . Çantamdan telefonumu ve kulaklığımı çıkardım.Telefonuma sabah bakma fırsatım olmamıştı. Tabi ki arayan ve ya mesaj atan yoktu . 

Kulaklığı telefona takıp en sevdiğim şarkıyı açtım . Lost Frequencies- Are You Wiht Me

Otobüsün gelmesiyle Nazdan hızlı davranıp cam kenarını kaptım.Kısık seste küfür edip yanıma oturdu. ben ise pis pis gülüyordum. Kulaklığın birini alıp kulağına taktı .

Otobüs okulun yanında durduğunda indik . Okulun içine girince  gözlerim direk Burak ' ı arıyordu.

Okul bahçesinde yoklardı.Okulun içine girdik. Sınıfa girmemle  Burak'la göz göze geldik.

Tabi ki diğer çocuklar bizi görür görmez ıslık çalıp salyaları atar vaziyette bize bakıyorlardı.

Burak ise hiç umursamadan   çetesindeki  sarı saçlı ve  siyah gözlü adını bilmediğim çocukla  koyu bir muhabbet içindeydi.Zilin çalmasıyla sıralarımıza oturduk  öğretmeni bekliyorduk ki  kısa boylu  siyah saçlı bir çocuk sınıfa girdi . 

'' Ders yok  hocalar  toplantıda '' deyip koşar adımlarla  sınıftan çıktı.

Sınıftakiler o coşkuyla yerlerinden kalkıp etrafa koşuşmaya başladı.Dünkü   benim için kavga eden çocuk  yanıma geldi.

'' Burcu dün  için özür dilerim  '' deyip  önümdeki sıraya oturdu.

'' Önemli değil ama ben senin değilim bunu aklına sok. ''dedim kaşlarım çatış bir şekilde.

''Nasıl istersen bu arada ben Oğuz '' dedi   bence hafiften gülümsedim.

Kafamı çevirmem ile  Burak'ın bize baktığını gördüm.Gözlerinde tarif edemediğim bir şey vardı . Bakışlarını benden  çekip sinirli bir şekilde sınıftan  çıktı.

Kızlar yanıma gelidi.

 '' Gidiyoruz  bara demi burcu sonradan  sorun çıkarma.'' dedi Tuğçe

Bende başını onaylar şekilde salladım.

Melis'in '' Hadi kantine gidelim açlıktan ölüyorum. '' demesiyle kalkıp kantine indik.

 Kantin baya  kalabalıktı.Kendimize tost alıp boş bir masaya oturduk.  Yanımıza 2 kişi geldi. 

Biri  yeşil gözlü siyah saçlı ve yapılı ,  diğeri  daha cılızdı .

'' Selam güzeller  '' dedi sırıtarak  yeşil gözlü coçuk

'' Anlamadım '' dedi sinirli bir şekilde Melis

'' Takılalım mı biraz ? '' dedi cılız çocuk

'' Bence  takılmayalım çünkü bizimle takılırsanız zararlı çıkan siz olursunuz '' dedi Naz alay eder bir şekilde.

Beni Unutma Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin