parti için alısveriş

72 4 1
                                    

Selin geldi ve hemen bir taksiye bidip . alışveriş için mağazaları gezdik Benim gözlerim yine pantolonlara giderken Selin "Arya sinir etme beni de şunları dene" Ben kabine girdim ilk mor parıltılı bir elbise vardı onu giydim. Göğüs dekolteliydi ve ben böyle dekolteli şeyleri hiç sevmezdim Selin söylenmeye başlayınca hemen kabinden çıktım.. Selin vay Arya çok güzel olmuşsun dedi. Ben hadi alalım o zaman dedim Selin saçmalama güzel ama fazla parıltılı dedi ve diğer elbiseleri denettirdi hepsini denemistim. Ama hiç birini beğenmedi en son Selin elime Siyah sırt dekolteli uzun ve sade bir elbise verdi ben bunu çok sevmiştim... Selin bana Arya hemen alıyoruz bunu dedi elbise biraz pahalıydı ama çok cool ve güzeldi Elbiseyi alıp mağazadan çıktık Emirayın dogum günü bugündü ama doğum gününe daha vardı bunun için hemen eve gidip bir duş alacaktım Selin hemen bir taksi çağırdı yolda kendi kendime nasıl bir saç yapsam diye düşünürken Sanırım biraz sesli düşünmüştüm ki Selin o güzel saçlarını açık bırak öyle bir model düşün dedi.. Ben nasıl ama dedim.. Selin Arya hemen yemek ye bir duş al ve bize gel ben seni hazırlıycam dedi ben tamam dedim ...Eve gelmiştim hemen elbiseyi dolaba koyup bir yemek yedim ve parti için annemden izin aldım.. annem tamam git ama geç gelme sakın dedi ben tamam annecim dedim.. Hemen bir duş aldım ve saçımı kuruttum elbisemi aldım ve Selinlere gittim selin hazırdı bile o da pembe kısa bir elbise gitmiş ve nerdeyse 20 cm bir ayakkabı giymiş ve makyaj yapmıştı Selin tam 2 saat içinde beni hazırlamıştı siyah stillepto siyah elbisem ve siyah tonları makyajimla çok cool gözüküyordum..Selin hazırız dedi ve bir taksi bulup doğum günü salonuna doğru yola çıktık ve yol boyu Selin ile dedikodu yaptık .. Ve gelmiştik...

EVET ARKADASLAR 3. BOLUM IÇIN Vote ve YORUM YAPARSANIZ SEVINIRIM.. ☺❤

Kötü KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin