Partiye gelmiştik salondan içeri girdiğimde herkes bana bakıyordu Emiray çok şaşırmıştı bu ne güzellik böyle dedi ben teşekkür ettim ve salona geçtik çok büyük ve güzeldi partide en 200 kişi vardı çoğu kızdı tabi ..Ben hemen bir viski aldım Selin çoktan bir masaya geçmişti bile bende hemen yanına gittim.. Selin yine bir bira almış içmeye başlamıştı.. Ben içimden umarım Sarhoş olmayız diye geçirirken yanımıza bir çocuk geldi..çocuk mavi gözlü ama esmer uzun boylu ve kaslıydı.. Ben çocuğa ne var bakışları atarken selam dedi Selin selam yakışıklı gel gel otur dedi..Hayır olamaz Selin sarhoş olmuştu.. Çocuk hemen oturdu ve Ben Deniz deyip elino uzattı ben tamam dedim ve elini sıkmadım.. Çocuk sanırım biraz utangaçsın dedi bende ne alaka yılışık olmayan kişiler utangaç mı oluyor dedim..Çocuk sustu ve bir viski aldı Benim gözlerim Emiray ı arıyordu ki bir kızla dans ederken gördüm ben kıskanç ve sıkılgan bakışlar atarken Deniz denilen çocuk beni dansa davet etti..Aslında kabul etmezdim ama Emiray'a inat kabul ettim..Ama başım dönüyordu ve sanırım içkiyi fazla kaçırmıştım..Selin deseniz oturduğu yerde sızmıştı.DenizDenizin elleri benim belimdeydi ben arada bir sağa bir sola kayiyordum çok fazla sarhostum Ve o Deniz denilen çocuk bunu fırsat bilmişti. .Ellerine belimden daha aşağıya indirdi tam o anda bunu farkeden Emiray bir anda koştu ve çocuğa bir kafa attı çocuk yere yıkılmıştı o anda yumruklarla çocuğu öldüresiye dövüyordu..Emiray ı kolundan tutum ve dur lütfen tamam yeter dedim çocuğun yüzü kandan gözükmüyordu Emiray çocuğu yakasından tutu ve dışarı attı bana iyi misin birseyin var mı dedi ben yok asıl sen iyi misin dedi Bu kadar olay fazlaydı saate geç olmuştu Selini sızdığı yerden alıp hemen bir taksiye bindim ilk önce Selini eve bıraktım sonra eve gittim Çok Yorulmustum.Hemen ustumdekileri çıkarttım ve dusa girdim ve sonra hemen uyudum..
Arkadaşlar reyting ler hxjsjs neyse Vote ve yorum lütfen ❤ Esmanur a selam 👐