Sabah kalktığımızda hemen ustumuzu değiştirip yüzümüzü yıkadık ..Ve kahvaltı için aşağıya indik.. kahvaltı boyunca Hayal'e baktım.. Hayal en sonunda dayanamadı ve herkesin içinde Ne var Arya ne bakıyorsun ya dedi ben sustum eğer konuşursam bunu hazmedemezdi herkes kahvaltısını yapmıştı havada güneşliydi..Hep beraber bir yürüyüş yapalım dedik otelden ayrıldık ve bir dağa doğru çıktık her yer yemyeşil di Selin yine Selfie çekiyordu .. Arkamda Emiray ve Hayal'i gördüm el ele geliyorlardı Selin sakın arya dedi sanırım gözlerimin dolduğunu anlamıştı ben Sinirle hızlı hızlı yürüyorum ki birden düştüm ve ayağımı burktum. Selin arya iyimisin dedi ve ben acı içersinde bağırırken Birden bir çocuk beni kucağına aldı kim diye baktığımda bizim okuldan di ama tanımıyordum Ben sen kimsin dediğimde cevap vermedi bir yerde durmustuk beni yere bıraktı Tüm okul bize bakıyordu ben teşekkür ettim Selin kızım kızım o cocuk okulun popüler ve kötü çocuğu yuh o kimseye yardım etmez dedi...Benim gözlerim o çocuğu aradı ama yoktu nereye kaybolmuştu ki..
1-2 saat daha yürüdük ve otele döndük ben hemen bir duş aldım ve üstümü değiştirdim Akşam yemeği için herkes aşağıya iniyordu ben sevinmiştim belki o çocuğu görürüm diyeEvettt vote ve yorum arkadaşlar Eda ve Esma ya selam dhdhjs