Once Upon A Time (စီးေတာ္ယာဥ္ အေျပာင္းအလဲ)

436 57 21
                                    

Taoတစ္ေယာက္ LiuLiuအိမ္သို့ ပို့ေပးအျပီး သူမအိမ္ထဲကို လွစ္ခနဲ ဝင္သြား အထုတ္အပိုး သြားခ်တာ ၁မိနစ္ေတာင္မျကာ ခ်က္ခ်င္း Taoဆီျပန္ေရာက္လာျပီး

"oh ျမန္လိုက္တာ အမရယ္ ခရီးေဝးက ခုမွျပန္ေရာက္တာ ထမင္းေလးဘာေလး စားျပီးမွလာလည္း ရပါတယ္ က်ေနာ္ ေစာင့္ရတာ ျပသနာမရွိပါဘူး"

"အို Exoေလးေတြနဲ႔ ေတြ႔ရမွာပဲဟာ တစ္မိနစ္ေတာင္ မေစာင့္နိုင္ေတာ့လို့ ေရေတာင္မေသာက္ခဲ့ဘူး အားေတြျပည့္ေနတာ ဟီး ဟီး"

သြား၃၂ေခ်ာင္းေပၚေအာင္ ျဖီးထားျပီး ဟိုအေကာင္ ဟိုအသီးရေနေသာ LiuLiu မ်က္ႏွာကိုျကည့္ျပီး Taoကေတာ့ ဆိုင္းဘုတ္တစ္ခုကို မ်က္စိထဲျမင္ေယာင္လိုက္ေသးသည္ (6600 Volts အႏၵရာယ္ရွိတယ္)

"ကဲပါ အမရယ္ အမက အာဟာရသိဒိၶျပီး အငတ္ခံနိုင္ေပမယ့္ က်ေနာ္ကေတာ့ ဗိုက္ဆာေနလို့ စားေသာက္ဆိုင္တစ္ဆိုင္ အရင္သြားရေအာင္"

******************

စားေသာက္ဆိုင္ဆိုင္းဘုတ္ကိုျကည့္ျပီး LiuLiuမ်က္လုံးျပဴးသြားသည္

"Y.X.K.O ဘယ္လို YKKOမဟုတ္ဘူးလား ဆိုင္နာမည္က မွားေနသလားလို့"

"မမွားပါဘူး အမရဲ့ ဒီဆိုင္နာမည္ကိုက YiXing Kyay Ooh တဲ့"

"ဘာာာာ YiXingေျကးအိုး"

LiuLiuရင္အခုန္လြန္ျပီး အသံtone ျမင့္သြားေသာေျကာင့္ Taoေတာင္ လိပ္ျပာလြင့္ခ်င္သြားသည္ ေအာ္ခ်င္တာ ေအာ္ျပီးေနာက္ ျပာယာခတ္ကာ ဆိုင္ထဲသို့ ေျပးဝင္သြားေတာ့၏ သူေပါက္ကရေတြ ေလွ်ာက္လုပ္မည္စိုးသျဖင့္ Taoပါ သူ့ေနာက္က အျမန္လိုက္သြားရသည္ ဆိုင္ထဲဝင္ဝင္ျခင္း ျမင္လိုက္ရသည့္ ျမင္ကြင္းကားး LiuLiu တေယာက္ မွာစားသည့္ ေခါက္ဆြဲကိုမျကည့္ ဆိုင္ရွင္ကိုျကည့္ကာ စိုင္းဆိုင္ေမာသီခ်င္း ဆိုျပေနသည္

"ဒီေခါက္ဆြဲ ေကာင္းလို့လည္း စားတာပါ ဆိုင္ရွင္ေလး ေခ်ာလို့လည္း သြားတာပါ"

LiuLiu၏Feelတက္ေနခ်ိန္ကို Tao၏ေခ်ာင္းဟန့္သံျကီးက ဝင္ေရာက္ေႏွာက္ယွက္လိုက္သည္

"အဟြန္း အဟမ္း လာရင္းကိစၥလည္း ေမ့ေနအုံးမယ္"

"အမေလး သိပါဒယ္ (ေခး ေခးလိုမေန လူျကီးေတ ႏွစ္ပါးသြားကေနခ်ိန္ ပဲျကီးေလွာ္ ဝင္ဝင္ေကာက္တယ္) ကိုကိုYiXingဆီကို ညီမတို့လာရျခင္း ကိစၥကေတာ့&##$%%$"

LiuLiuရဲ့ စကားအဆုံးမွာ YiXingရဲ့ အိပ္ခ်င္မူးတူး မ်က္လုံးေလး အသက္ဝင္လာပါတယ္

"ဗ်ာ က်ေနာ္က ေျကးအိုးဆိုင္ပိုင္ရွင္ မဟုတ္ပဲ နာမည္ျကီးအဆိုေတာ္ဟုတ္လား အဲဒါေျကာင့္ က်ေနာ့္စိတ္ထဲတမ်ိဳးျဖစ္ျဖစ္ေနတာ ဒီအလုပ္နဲ႔ သိပ္မရင္းနီးသလိုလို ျဖစ္ေနတာကိုး"

YiXingစကားကို အလိုက္မသိေသာ Taoက ဝင္ေထာက္သည္

"ပ်င္းရင္ပ်င္းတယ္ ေျပာပါဗ်ာ ခါတိုင္းေန့ဆို အစ္ကိုအိပ္ငိုက္ေနလို့ အစ္ကိုညီဝမ္းကြဲ D.O ခ်က္ရတာမ်ား"

"ဟယ္ LiuLiuလာတဲ့ ဒီေန့မွ ကိုကိုYiXingက တကူးတက ခ်က္ေပးတာလား ခိခိ Romance ျဖစ္လြန္းလို့ ပီတိျဖာလိုက္ထွာ ဒါနဲ႔ D.Oေလးလည္း ရွိတယ္ဆို မေတြ႔ပါလား"

"ေအာ္ သူကYUFLမွာ Koreaဆရာ လုပ္ေနတယ္ေလ အခုက စာသင္ခ်ိန္မို့လို့ ဒီမွာမရွိတာပါ ေက်ာင္းဆင္းရင္ ေတြ႔ပါလိမ့္မယ္"

"ဘယ္လို UFLမွာ ဆရာလုပ္ေနတယ္ omo ေသလို့ရျပီ Dora တို့ေတာ့ ရြေကာင္းေနမွာ အဲ ဟုတ္ေသးပါဘူး သူတို့ေတြ အတိတ္ေမ့ေနေတာ့ မွတ္မိမွာမွ မဟုတ္တာ"

ညိွးငယ္အားေလ်ာ့သြားတဲ့ LiuLiu လက္ကေလးကို Layကဖြဖြေလးကိုင္ကာ (LiuLiuေတာ့ ေသလို့ရပီ)

"အားမငယ္ပါနဲ႔ ညီမရယ္ ဒီကိစၥကို အစ္ကိုတို့ အားလုံးတူတူလက္တြဲျပီး ေျဖရွင္းျကမွာပါ EXO ဆိုတဲ့အဖြဲ႔ ေနရာမွန္ျပန္ရဖို့ EXOLေလးေတြ ရင္ထဲျပန္ေရာက္ဖို့ အစ္ကိုတို့ျကိုးစားမွာပါ"

"အဟင့္ဟင့္ အားကိုးပါရေစ ကိုကိုရယ္" LiuLiuတဲ့ ဘယ္ရမလဲ အခြင့္အေရးရတုန္း အမိအရယူသည့္အေနျဖင့္ ရင္ခြင္ထဲပါ ဝင္ေအာင္းငိုမည္အလုပ္

"ဟိုး ထား ကတ္ ကတ္"

ခ်ိဳင့္ျကီးဆြဲလာေသာ Kaiအသံေျကာင့္ ထိုအျကံပ်က္သြားပါ၏ LiuLiu အေတြးမွာေတာ့ (ေကာင္းခန္းက်မွ ေခ်ာကရက္ ေျကာ္ျငာကဝင္ရေသး)

"အစ္ကိုChenဆီေခၚသြားရမယ့္ မိန္းကေလးဆိုတာ ေဟာဒီက အမျကီးလား"

Kaiေမးသည္ကို Taoေျဖပါသည္

"ေအး ဟုတ္တယ္ ေနာက္ျပီးေတာ့ သူ့ကို တျခားသူေတြဆီပါ လမ္းျကံုဝင္ပို့ေပးလိုက္ပါ"

"ေအာ္ အင္း အင္း"

သို့ႏွင့္ LiuLiu၏ Exoမ်ားႏွင့္ ေတြ႔ဆုံျခင္း ခရီးစဥ္ေလးသည္ Laborghiniျပိဳင္ကားႏွင့္ မဟုတ္ေတာ့ပဲ Pet Shop ဆိုင္ရွင္ေလး Kai၏ ခါးကိုဖက္တာ (ေခ်ာကရက္ အေတာင့္ျကီးေတာ့) ဝပ္ေသာက္္ဆိုင္ကယ္ ဖြတ္ခ်ဲ့ဖြတ္ခ်က္ေလးႏွင့္----------

to be continued

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Mar 23, 2016 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Once Upon A Time (Exo Version)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang