Capitolul 1

120 24 3
                                    

Și de fapt ce este viața? O infinitate de secunde... de acțiuni? Doar atât? Un șir nesfârșit de provocări care ne aduce cand la limita disperării când pe culmile fericirii... pentru nimic?

Atunci de ce ne mințim ca trăim? Cuvintele de genul "viață" și "trăiesc" au semnificații mult mai profunde decât definițiile științifice pe care noi am reușit să le atribuim.

Am un sfat. Trăiește la maxim de fiecare data cand circumstantele iți permit.

Pentru prima dată după foarte mult timp am ocazia să stau cu el la masă detașată de orice sentiment. El la cămașă, cravată și sacou, iar eu rochie, tocuri și ruj roșu , ca scoasă din cutie. Ambii ocupând locuri de parți opuse ale mesei,  însoțiți de un vin sec și o țigară, evidențiând diferența de mentalitate dintre un el și o ea.
-Cred ca viața este un soi de joc cu reguli neclare, în care tot ceea ce trebuie sa faci se rezuma doar la felul în care alegi să mori. Ca fiind erou, ca fiind un laș, sau ca fiind un om realizat. Spuse el convins.
- Oh...  dar ce înseamna să fi realizat ? Bani, mașini,case...ele te consumă încet. Toate astea îți crează o falsă iluzie a fericirii. În realitate muncești ca să traiești mai bine dar apoi uiți să trăiești.Cred că singura realizare semnificativă din viața unui om este să îți creezi o familie și nimic alt ceva... presupun că am murit degeaba dacă nu am ajuns să iubim îndeajuns de mult încât să creăm imortalitatea prin vocea unor copii. Completă lent, cu un ton calm pentru a se face înțeleasă .

Uitam să trăim în goana noastra spre fericire, iți creezi în fiecare secundă din zi planuri și planuri pentru viitor, pentru a mulțumi pe toți inclusiv pe tine. Astepți să treacă timpul și el trece, dar pe lângă tine și nici nu realizezi .

Și când chiar vrei să produci ceva intervin piedicile și problemele diferențelor dintre oamnei, incapacitatea de a privi din diferite perspective, rasismul și oamenii care nu văd nimic alt ceva decât aparențe. Adepti ai inculturii care traiesc dupa niste criterii execrabile, care nu-și doresc evolutie !

"Eram toți oameni până când : rasa ne-a deconectat, religia ne-a separat, politica ne-a divizat și averea ne-a ierarhizat."

Ca orice altă persoană, aspir la o viață mai bună!

Această carte își propune ca scop să abordeze multiple subiecte cu care ne intersectăm de-a lungul vieții.
Rândurile acestei cărți își au rădăcinile în realitatea trăită de mine până în prezent dar și aspirațiile spre care tind, pentru că nu mă pot aștepta ca cititorii să se regăsească în falsuri.

MemoriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum