Plutesc în mijlocul lacului de ore întregi. Un lac cu apă limpede de un albastru încantator, înconjurat de salcii bătrâne. Un loc special care te îndeamnă să meditezi. Locul meu de refugiu.
Sunt într-o transă din care nu mă pot trezi. Mintea-mi este invadată de filme în care actorul principal sunt eu. Momente în care aș fi putut să fac mai mult. Să iau alte decizii. Ar fi arebuit sa ma gandesc mai profund la tine , la noi ?Hm... surâd cand îmi amintesc de trecut. Un trecut dominat de incertitudini și frustrări. Ciudat... nici nu știu ce am fost... ce sunt sau ce voi fi... dar știu că m-am schimbat. Oare în bine?
Îmi amindesc cu tristețe de ei. Mh... câteva eșecuri în dragoste.... Oare să fiu eu acea persoană slabă care să nu poată face față? Oare acesta să fie motivul firii mele?
Hai... fii o lady! O lady are orgoliu, principii, reguli bine stabilite. Nu-și calcă demnitatea și valorile în picioare.
O astfel de femeie își încalță perechea de pantofi cu toc înalt și pleacă cu stil din locul care nu o mai satisface.
Spatele drept privirea-n față , pășește cu stil! Nu te uita înapoi! Ai fost deja acolo. Viitorul îți rezervă multe!
Ce e făcut, e bun făcut!
- Iți amintești de noi?
-Da!
-Îți pare rau?
- Doar proștii regretă. M-ai învățat multe.
-Am trecut prin momente frumoase Ann.
-Am băut multe cafele amare cât m-ai însoțit pe drumul ăsta.
-De ce m-ai alungat?
-Am simtit ca nu ai ce să-mi oferi. Eu ceream atenție, tu mă hrăneai cu indiferență. Nu mi-ai observat niciodată prezența... Mi-ai observat decat absența după o luuungă perioadă de timp. Am refuzat să fiu piesă de decor bine întreținută în viața ta!Te-ai gadit vreodată la prezentul tău... mai profund? Analizând cu atenție modul în care decurge o zi obișnuită din viața ta? Sper că ești mulțumit... căci trăim o singură viață . Îți place ce vezi în jurul tău? Ești în orașul care trebuie? Vrei mai mult...? Sper că rutina ta are parfum de nou si gust de aventură! Sper că ea sau el te iubește așa cum îți doreai candva...! Ai venitul acela... la care râvneai de mult? Sunt sigură că ai jobul la care visai... Te gândești la faptul că puteai mai mult? Vii, pleci... mereu pe fugă... Oare așa trebuia să arate viața pe care ți-o imaginai cândva? Abia mai ai timp de tine.... Da... te-ai gandit de multe ori că ești cam lacom. Ți-a fost zis că ar trebui sa te mulțumești cu ce ai... că o duci bine în comparație cu alții... " Să fim sănătoși că belele curg!".
Dar de ce să fi mulțumit cu a ta situație când tu știi ca poți mai mult?! Când imaginația ta a trecut de mult limitele stabilite! Cand sufletul tău mai e capabil de un început. Când minea te îndeamnă spre noi granițe iar convingerile se razboiesc cu incertitudinile. Da! E dificil să explorezi necunoscutul, să încerci noutăți, SĂ-ȚI ASUMI RISCURI! Dar știi ce? Nu vrei avea nimic de câștigat dacă nu ești pregătit să pierzi! Și știu că ai pierdut multe până să ajungi în zona ta de confort... Dar știu că meriți mai mult! Pentru că...
Dacă sufletului i-ar ajunge singurătatea n-ar mai căuta iubirea!
Dacă omul s-ar descurca cu putin... n-ar mai cauta să se îmbogățească!
Dacă minciunile tale ar fi adevarate nu te-ai mai chinui să le crezi!
"Tu te afli acum la o răscruce. Ai ocazia să iei cea mai importantă decizie pe care o vei face vreodată. Uită-ţi trecutul. Cine eşti tu, acum? Cine a decis ca tu să fii cel ce ai fost. Cine eşti acum? Ai decis cine vrei să devii? Ia această decizie în mod conştient. Ia-o cu grijă. Ia-o cu forţa." - Anthony Robbins
CITEȘTI
Memorii
General FictionAnn este ceea ce ar numi mulți domni o lady în adevăratul sens al cuvântului. Ea ne pune la dispoziție scurte dialoguri oferindu-ne posibilitatea identivicarii cu sine. Naratorul îl îndeamnă pe cititor să comunice , să dea răspunsuri. El oferă toto...