Întoarce-te la tine cand nu mai știi cine esti!
Când te simți pierdut de tot în profunzimile problemelor ce te înconjoară , să te întorci la tine.
Să te întorci la tine chiar și atunci cand nu-ti mai recunoști chipul , vorbele sau gandirea.
Nu uita că disperarea este de moment iar viitorul este" colacul de salvare ". Înoată spre el ! Soluția este acolo mereu însă doar tu ești în măsura să te salvezi. Tu ești soluția reală !"Lumea pe care am creat-o este un proces al gândirii noastre. Nu poate fi schimbată fără a ne schimba gândirea. "- Albert Einstein
- Mă simt pierdut în abis.
- Esti doar dezorientat în lumea ta.
-Și dacă lumea mea este abisul ?
Surad la spusele amicului meu.
- Atunci ai șansa să-l transfori în paradis.
-Sunt prea slab... ajutămă să trec peste asta. Tu esti puternică. Cum de tu nu ești afectată de probleme ?
- Crede-mă... sunt afectata, dar aleg sa supravietuiesc ajutandu-ma singura. .... Îți arunc un colac de salvare însă este misiunea ta sa inoti și sa te prinzi de el.
El își indrepta privirea spre pămant și ramane uitat câteva momente.Omul are pe parcursul vieții zile fericite dar și nefericite iar în unele cazuri , poate avea zile critice ! Zile care trec cat ai clipi si zile ale căror ore, minute, secunde par a sta în loc. Trebuie să fim recunoscatori pentru zilele în care gasim motive să zambim , pentru zile în care există oameni care să ne ajute , să ne sprijine , oameni capabili să ne înțeleagă.... iar pentru cele în care nu zâmbim și ne simțim confuzi ori singuri ... trebuie să ne amintim că suntem raspunzători de fericirea noastră. Este misiunea noastră să ne mobilizăm și să găsim puterea de a continua în momentele critice din viața noastra. Chiar și atunci când simți că viața ta a luat o întorsură radicală și te ineci într-o mare întunecoasă, nu uita că misiunea ta este să înoți chiar și atunci când simți că nu mai poți spre colacul de salvare care ți-a fost aruncat... fie în mod voit , fie din întâmplare.
" Dupa ce am descoperit ca viata nu are nici un sens, nu ne ramane altceva de facut decat sa-i dam un sens." - Lucian Blaga
CITEȘTI
Memorii
General FictionAnn este ceea ce ar numi mulți domni o lady în adevăratul sens al cuvântului. Ea ne pune la dispoziție scurte dialoguri oferindu-ne posibilitatea identivicarii cu sine. Naratorul îl îndeamnă pe cititor să comunice , să dea răspunsuri. El oferă toto...