2-

772 55 12
                                    

Na een gezellig avondje samen met me mannetje. Was het hoogtijd om te gaan slapen. De volgende morgen stond ik vroeg op om ontbijt voor Rachid te maken en zn lunchpakket voor op werk klaar te leggen. Meneertje kwam slaperig naar beneden. En ging aan tafel om te ontbijten.
Ik keek hem lachend aan en zei
" geen heey schat of niks gelijk ga je aanvallen "
Hij keek me aan met een slaperig blik ik schoot in de lach en zei
" je bent alles behalve een ochtend mens" ik gaf hem een kus en wenste hem een goede dag toe en liep naar boven om naar de heren te kijken. Hmm ze slapen nog gelukkig dan kan ik nog even wat slapen. Ben onwijs moe ik ging terug in bed en viel in slaap. ik werd geschrokken wakker door gehuil van de jongens. Ik ren er naar toe en kalmeer ze. Nadat ik de heren heb verschoond en een fles melk heb gegeven. Fris ik mezelf gauw op ik kijk naar de spiegel en zie dikke wallen onder me ogen.
Pfff.. voordat ik me tanden kan poetsen gaat de deurbel. Ik doe gauw open en zie me moeder voor me neus staan. Ik verwelkom haar hartelijk en knuffel haar stevig. Nadat ze naar binnen komt ren ik gauw naar de badkamer en poetsen tanden gauw. Trek me huisjurk aan doe me haar en loop weer naar me moeder toe.

"Halima inoe zegt me moeder bezorgd wat zie je er moe uit "
" Ja mama ik ben kapot "
" weet je wat lieverd ga jij maar slapen, dan pas ik vandaag op "
" nee mama wil jouw ook geen drukte en moeite brengen "
"Halima ik sta erop ! Nu al een jaar doe je dit alleen en je hebt niemand om hulp gevraagd noch neem je hulp aan. Ik weet je bent een sterke vrouw. Maar dochter laat me je helpen je bent op .
" is goed mama ,shokran "

Geef haar een kus en ga terug in bed liggen. En sloot me ogen ik schoot pas uren erna wakker. En keek geschrokken om me heen. Maar realiseerd me weer dat me moeder er was. Ik stapt de badkamer in en friste mezelf op. En liep naar beneden. Zag iedereen al aan tafel me moeder had zelfs gekookt.
"Heey schatje zei Rachid "
"Heey lief "
Ik kuste de heren en ging ook aan tafel.
"Waar is mama vroeg ik "
"Die is even weg , ze komt wel terug zei Rachid "
Ik zag Rachid al zo geheimzinnig kijken. Er is iets hij houdt wat achter ik ken hem te goed......

Word vervolgd....

Short Story From Halima Deel 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu