-Cum se poate aşa ceva?Nu mai era nimeni în afară de voi două?Spune Domnul Kim.
-Nu.După ce mi-a spus să merg în drumul meu,am sunat la poliţie şi am văzut din mica lor bătaie şi ea ţinea mâna la rană.Spune Doamna.
-*lăcrimând*De ce,propia mea fiică?Spune Domnul Kim.
-Îmi pare rău că i s-a întâmplat aşa ceva fiicei dumneavoastră.Spune Doamna.
-Nu este vina dumneavostră ci bunătatea ei să ajute pe cei care au nevoie de ajutor.Spune Domnul Kim.
-E o fată puternică şi v-a lupta pentru viaţa ei.Spune Doamna.
-Mulţumesc.Spune Domnul Kim.
După o oră,MiYu se trezi şi îşi vede tatăl ei stând pe scaun şi cu capul pe pat.
-Tati!Spune MiYu.
-*se trezi,o privi*MiYu eşti trează?Spune Domnul Kim.
-Da,acum câteva secunde m-am trezit.Spune MiYu.
-Când o să ieşi din spital,vei fi pedepsită.Spune Domnul Kim.
-Ce?Dar,tată....nu am făcut nimic greşit.Spune MiYu.
-Ai făcut o greşeală şi eu nu voi ierta asta.Spune Domnul Kim.
-Eşti un tată rău.Spune MiYu.
-Nu sunt,ci vreau să te protejez nimic mai mult.Spune Domnul Kim.
MiYu nu a mai dat replică,trecu o săptămână şi a externat-o.A mers în camera ei şi se aşeza în pat şi apoi duce gândul la ce a spus Vernon şi a mers să deschidă laptopul.Intră pe net şi caută numele SEVENTEEN şi căuta cu atenţie şi nu vedea absolut nimic important.După ce vede un blog care scrie SEVENTEEN KPOP,căuta cu textul găsit şi a găsit ceea ce trebuia.
Seventeen (: 세븐틴), also stylized as SEVENTEEN or SVT, is a boy group formed by. The thirteen-member group is separated into three different units with different areas of specialization: a hip-hop unit, a vocal unit and a performance unit. The group's members are deeply involved in the evolution of their discography, including the composition and production of their tracks and the development of their choreographies.
Members
Hip-hop unit
S.Coups was born Choi Seungcheol (: 최승철) on August 8, 1995 (age 20) in Daegu,South Korea. He is the general leader and leader of the hip-hop unit. He was originally meant to debut with label mates.
Wonwoo was born Jeon Wonwoo (: 전원우) on July 17, 1996 (age 19) in Changwon, Gyeongsangnam-do,South Korea.
Mingyu was born Kim Mingyu (: 김민규) on April 6, 1997 (age 18) in Anyang, Gyeonggi-do,South Korea.
Vernon was born Hansol Vernon Choi (: 최한솔) on February 18, 1998 (age 18) in New York, United States.
Vocal unit
Woozi was born Lee Jihoon (: 이지훈) on November 22,1996 (age 19) in Busan,South Korea.He is the leader of the vocal unit.
Jeonghan was born Yoon Jeonghan (: 윤정한) on October 4,1995 (age 20) in Seoul,South Korea.
Joshua was born Hong Jisoo (: 홍지수) on December 30, 1995 (age 20). He is fromLos Angeles, California,United States.
DK, also known as Dokyeom, was born Lee Seokmin (: 이석민) on February 18, 1997 (age 19) inYongin,Gyeonggi-do,South Korea.