Capitolul 9

35 0 0
                                    

După ore,Joshua o aştepta în faţa şcolii pe MiYu ca să discute între patru ochii.Iese din şcoală şi îl vede pe Joshua care o aştepta,îşi lua rămas bun de la colegi şi merge spre el.

-Bună,mă aşteptai?Spune MiYu.

-Bună,da te aşteptam ca să îmi explici continuarea discuţiei anterioare.Spune Joshua.

-Bine,să mergem undeva liniştit ca să putem continua discuţia.Spune MiYu.

-*se gândi,apoi o ia de mână*Mergem într-un loc doar al meu ca să discutăm.Spune Joshua.

Joshua o conduce într-un loc liniştit,unde nimeni nu era acolo ci doar ei doi,se aşezau pe scaune şi începea discuţia.

-Să continuăm discuţia.Spune Joshua.

-Nu eşti curios,cum am reacţionat?Spune MiYu.

-Să spun sincer,chiar sunt curios.Spune Joshua.

-*povestea*Am vorbit cu cineva în care mi-a dat un indiciu,apoi am căutat şi am rămas mască.Nu puteam să cred că vedetele învaţă la un liceu normal şi m-a şocat puţin că tu şi restul membrilor faceţi parte dintr-o trrupă renumită SEVENTEEN.Şi a aflat şi DoKyeon azi că eu ştiam de existenţa voastră ca trupă.Spune MiYu.

-Cine a fost cel care a spus?Spune Joshua.

-Nu voi spune,voi lăsa să vină de la sine nu vreau ceartă,bătăi pentru aşa ceva.Spune MiYu.

-A fost WaeJi?Spune Joshua.

-Nu,şi nu îşi voi spune.Şi te rog nu continua să afli cine mi-a spus,contează să ştiu că faceţi parte dintr-o trupă.Dacă,te gândeşti că m-am supărat că nu mi-ai spus despre asta,nu m-am supărat că poate nu ştiai cum voi reacţiona.Să fiu sinceră nu am ascultat muzică Kpop până acum,voi asculta şi melodiile voastre când voi ajunge acasă.Spune MiYu.

-Mulţumesc că nu te-ai supărat.Spune Joshua.

-Să le spui tuturor cărora care îi cunosc din trupa ta,că nu m-am supărat.Spune MiYu.

-Aşa voi face,le voi spune.*zâmbi*Spune Joshua.

-Deci,ce mai vrei să mai discutăm?Spune MiYu.

-Ce ai făcut săptămâna asta care a trecut?Spune Joshua.

-Ăăă....nimic special.*în gând*Nu vreau să se îngrijoreze şi nu o să îi spun.Spune MiYu.

-Eşti sigură?Îmi ascunzi ceva?Spune Joshua.

-Nu.*se uită la ceas*Vai.cât e ceasul trebuie să plec.Mai vorbim mâine,pa!Spune MiYu.

-Bine,pa.Spune Joshua.

Se uită după ea cum fugea şi se gândi că ascunde ceva şi nu vrea să spună,apoi merge şi el acasă.Ajunge acasă,merge în camera ei şi se trânti în pat cu gândul la Joshua.

-Off...Nu ştiu,de ce nu pot spune lui aşa ceva.Mă simt pierdută şi răpită.Ah....ce se întâmplă cu mine?*se învârte pe pat*MiYu,revino-ţi la realitate.Spune MiYu şi dând două palme peste faţă.

Joshua ajunge în sfărşit acasă,merge în cameră aruncând ghiozdanul pe un fotoliu şi se aşează pe pat cu gândul la MiYu.

-Oare,ce ascunde MiYu faţă de mine?*răsufla*Stai puţin,o cunosc timp de o săptămână,două....nu pot cunoaşte o persoană aşa de repede.Spune Joshua.

-S-a întâmplat ceva,Joshua?Spune JeongHan.

-*tresări*Ai spus ceva?Spune Joshua.

-*se uită atent la el*Eşti cumva îndrăgostit de o fată?Spune JeongHan.

Be happy...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum