MiYu ascultă muzică la căşti, intră trei băieţi ciudaţi în clasă şi se uitau în jur şi o zăresc şi merge spre ea. WonJae intră şi el pe uşă şi îi vede pe cei trei care merg spre MiYu care vroiau să o necăjească.
- Hei, fata cu căştile la urechi. Spune JaeKyung.
- *nu îi răspunde*....
- Hei, pământul către fata cu căştile! Spune JaeKyung.
- Oare, a surzit sau ce? Spune TaeWoo.
- Să o udăm? Spune YoungJi.
- Nu, e prea frumoasă să o udăm. Spune JaeKyung.
- Şi....? Spune YoungJi.
- *pune mâna pe umăr şi o scutură* Hei, ai adormit? Spune JaeKyung.
- *lua căştile din urechi*Ce vrei? Spune MiYu.
- Vreau să fac dragoste cu tine. Spune JaeKyung.
- Cred că în visele tale şi te rog să dispari din clasă. Spune MiYu.
- Hei, nu îmi vorbi aşa că nu sunt sclav. Spune JaeKyung.
- *îl privea şi arată uşa*Uşa e larg ca să pleci. Spune MiYu.
- Chiar nu vrei....*întrerupt* Spune JaeKyung.
- Nu, nu te cunosc şi nici nu îmi doresc. Poţi să mă laşi în pace? Spune MiYu.
- Facem acum cunoştinţă, eu sunt Kim JaeKyung şi sunt încântat să te cunosc. Spune JaeKyung.
- Eu nu vreau să facem cunoştinţă. Spune MiYu.
- Hei, lăsaţi-o în pace. Spune WoonJae.
- *se uită în spate* Uite cine a venit, WoonJae! Spune JaeKyung.
- Ieşi din clasă, acum. Spune WoonJae.
- Nu îmi da ordine că nu îmi eşti şef. Spune JaeKyung.
- *se ridică* Cine eşti? De ce ai tupeu să intri într-o clasă dacă nu cunoşti pe nimeni? Spune MiYu.
- Ooo....s-a enervat fata. *începea să râdă* Spune JaeKyung.
- Crezi că e amuzant să te iei sau să râzi de o fată? Spune MiYu.
- Ce? Crezi că mi-e frică de o fată fără minte? Spune JaeKyung.
- Nu o jigni aşa, nu ţi-a făcut nimic. Spune WoonJae.
- O fată fără minte? Spune MiYu.
- Da. *rânji* Spune JaeKyung.MiYu îi pune mâinile pe umerii lui JaeKyung şi duce piciorul ei spre a-l crăcăna ( scuze, nu ştiu ce cuvânt să pun ><) şi apoi direct un picior la bijuteria preţioasă şi un pumn că s-a legat de o fată.
- Crezi că o fată fără minte ar face aşa ceva? Spune MiYu.
- *cade jos, îşi ţine măinile la bijuterie* Nn...nu...dar îmi place că nu te laşi călcată. Spune JaeKyung.Se ridică fiind ajutat de prietenii lui şi pleacă, WoonJae rămâne surprins şi merge spre ea, cei trei ies din clasă.
- Eşti bine? Spune WonJae.
- Sunt bine! Credeai că sunt uşuratică? NICIODATĂ! Spune MiYu.
- Te cred, keep calm. Spune WonJae.Se pune înapoi pe bancă şi pune căştile la urechi, asculta melodia "NU'EST - FACE" . WonJae pleacă şi veni Ran care o priveşte pe MiYu.
- *în gând* MiYu, ce mi-ai făcut? Nici bine nu te-am cunoscut şi m-ai făcut să mă îndrăgostesc de tine. Nu vreau să par ciudat pe lângă tine, dar nici să stric relaţia de prietenie între noi. Voi ascunde orice sentiment şi mă voi gândi doar ca prieten şi soră pentru mine. MiYu! Spune Ran.
Ran se duce în bancă şi o vede că ascultă muzică la căşti. Elevii fug repede în clasă şi strigând că vinea profesoara.
- MiYu! *lua o cască din ureche* Vine Profesoara! Spune Ran.
- Aaa...? Scuze... *îşi lua căştile, pune în ghiozdan* ... ce repede a curs timpul. Spune MiYu.
- Din nou, văd că fugiţi de pe hol în clasă? Nu aveţi bunul simţ să mă aşteptaţi în clasă ca elevii acultători? Uite, aceşti doi elevi şi silitori care aşteaptă, luaţi exemplu de la ei. Spune Profesoara Shin.Se aşezau toţi la băncile lor şi începea ora de istorie, profesoara le preda istoria Egyptului antic. Duce privirea spre MiYu şi îi pune o întrebare.
- Fata cea nouă! Spune Profesoara Shin.
- Da! Spune MiYu.
- Câte piramide sunt în Egypt? Spune Profesoara Shin.
- Trei sute de piramide şi au mai rămas opt zeci de piramide. Spune MiYu.
- Corect. Spune Profesoara Shin.
- Wow, ce tocilară mai este. Spune Zelo.
- Zelo, care este cel mai mare piramidă? Spune Profesoara Shin.
- Ăă.... nu ştiu. Spune Zelo.
- Dacă nu ştii, pentru ce mi-ai deranjat ora? Spune Profesoara Shin.
- Îmi cer scuze. Spune Zelo.
- Copii de ziua de azi! Spune Profesoara Shin.A predat şi veni pauza, Zelo merge spre MiYu.
- Hei, tocilaro! Te-ai molipsit de la colegul de bancă? Spune Zelo.
- Mereu aceeaşi replică? Chiar nu prea îţi merge creierul? Spune MiYu.
- M-ai jignit cumva? Spune Zelo.
- Ia-o, cum vrei tu şi lasă-mă în pace. Spune MiYu.
- Şi dacă nu vreau? Spune Zelo.
- Dacă nu vrei, te vei întâlni cu domnişoara Au. Spune MiYu.
- Domnişoara Au? Cine este? Spune Zelo, curios din fire.
- Vrei să afli? Spune MiYu.
- Da. Spune Zelo, încântat.MiYu se ridică şi pune mâinile pe umerii lui Zelo, toţi elevii şi mai ales unii din membrii trupei Seventeen, erau martori la un miracol. Îl crăcăna şi fix în bijuterie îl loveşte, începe să ţipe ascuţit.
- Au! Ţipând Zelo.
- Deci? Ai făcut cunoştinţă cu Domnişoara Au. Spune MiYu.
- Nu credeam că la asta te refereai. Spune Zelo,țipând de durere.
- Dar, la ce te refereai? Spune MiYu.
- Mm...La a mă culca cu tine şi să aud cum spui Au. Spune Zelo, şoptindu-i în urechea ei.
- Perversule! Spune MiYu, dându-i o palmă peste faţă.Toţi au rămas surprinşi la ce a făcut MiYu, nu credeau aşa ceva, aveau o părere foarte bună despre ea. Se aşeza şi pune căştile în ureche şi asculta muzică. Cineva intră şi o striga pe MiYu.
- MiYu, poţi ieşi puţin pe hol? Spune Joshua.
Ea nu aude şi asculta muzică în continuare, Ran îi lua căştile din ureche şi tresări.
- Ce este? Spune MiYu.
- Te cheamă cineva pe hol. Spune Ran.
- Cine? Spune MiYu.
- Joshua. Spune Vernon, trecând pe lângă ea.
- Ăă....? Spune MiYu, ridicându-se şi merge spre hol.
- MiYu, de ce nu ai auzit când te-am strigat? Spune Joshua.
- Scuze, aveam căştile în urechi şi ascultam muzică. Spune MiYu.
- Ce faci după ore? Spune Joshua.
- Merg acasă. Spune MiYu.
- Hm... Nu ai vrea să ieşi la un suc în oraş? Spune Joshua.
- E o întâlnire? Spune MiYu.
- Da. Spune Joshua, înroşind.
- Bine, voi ieşi. Spune MiYu, zâmbind.
- Mulţumesc că mi-ai acceptat invitaţia. Spune Joshua.
- Nu ai pentru ce, mai vorbim după ore. Spune MiYu.
- Bine. Spune Joshua.
- Ce a fost asta? Spune SeungCheol.
- Ce? Spune SeungKwan.
- A invitat Joshua pe MiYu la o întâlnire? Spune SeungCheol.
- CE?? Ce curaj are, cred că e îndrăgostit de ea, a programat o întâlnire romantică. Spune SeungKwan.
- Nu voi accepta aşa ceva. Spune SeungCheol.
- De ce, spui asta? Spune SeungKwan.
- Azi, vom repeta piesele şi dansurile ca să nu le uităm. Spune SeungCheol.
- Dar, azi are Joshua o întâlni... Ia stai puţin, şi tu eşti îndrăgostit de ea? Spune SeungKwan.
- Ce tot vorbeşti acolo? Spune SeungCheol, înroşindu-se totul la faţă.
- Se vede cu ochiul liber că eşti îndrăgostit! Spune SeungKwan.
- SeungKwan! Spune SeungCheol.După ore, MiYu se întâlni în faţa liceului cu Joshua şi merg la un suc, vorbeau și râdeau până ce ajung în parc și se așezau pe o bancă. Joshua o privea încât inima îi bătea prea tare și se emoționa și gândindu-se să o sărute.
- Joshua, pământul către Josh. Ești bine? Spune MiYu.
Joshua se uita și se apleca spre buzele ei, dar era întrerupt de o respingere din partea ei. S-a mirat că a fost respins brusc și că nu accepta să fie sărutată.
- Joshua, îmi pare rău că ți-o spune, dar nu mă grăbesc să mă sărut cu oricine sau cu orice băiat. Adica nu vreau să sufăr sau să suferi tu, ar trebui să punem școala în viață nu chestia asta. Spune MiYu, își apleacă capul în jos de rușine.
- Bine, dacă așa vrei tu. Dar, am o întrebare. Spune Joshua.
- Întreabă-mă. Spune MiYu.
- Ai avut un iubit sau prieten care te-ai sărutat sau ai vrut să fi sărutată? Spune Joshua.
- Nu, nu am avut iubit. Spune MiYu, înghițând cuvintele.
- Ce? Nu ai avut sau nu ai vrut să ai? Spune Joshua.
- Eu ți-am acceptat să ieșim la o întâlnire normală, nu să fiu interogată. Nu mă cunoști, nu ai stat lângă mine să vezi sau să simți ce am simțit eu atâția ani. Chiar nu știu, se ridică de pe bancă, ce mai stau aici. Am plecat. Spune MiYu.
- De ce, fugi? Spune Joshua, o prinde de braț.
- Nu fug, și pentru ce să fug? Spune MiYu, încercând să scape din mâna lui.
- De ce, faci ca băieții să te placă? Spune Joshua.
- Ce? Stai un pic....tu mă placi? Spune MiYu.
- Da, te plac. Spune Joshua.MiYu, rămâne instantaneu uimită că o vedetă star o place și nu mai avea glas să mai spună. Joshua îi dă drumul la braț, ea se dă în spate și fuge spre casă, bătându-i inima tare. Joshua se uita în urma ei, cum fugea de sentimentele lui. Nu simțise niciodată așa ceva și era pentru prima dată când simțea ceva pentru un băiat. Dar, ceva înăuntru ei spune STOP și se gândi.
- Și dacă va fi următorul care va muri din nou? Din vina mea? Spune MiYu, înspăimântată.