1 bölüm

16 0 0
                                    

BU GÜN YİNE SERSEM SERSEM UYANDIM VE KALKIP ELİMİ YÜZÜMÜ YIKARKEN DÜN OLANLAR AKLIMA GELDİ.

DÜN OLANLAR

DÜN YOLDA YÜRÜRKEN BİRİYLE ÇARPIŞTIM VE BANA GÜRLEDİ AMA ÇOK ÇEKİCİYDİ BİR O KADAR DA İTİCİYDİ BİRDEN BENİ İTEREK BENİ GERİ İTİ VE DÜŞÜRDÜ SONRA YOLUNA DEVAM EDİP GİTTİ

BUGÜNÜN DEVAMI

BİRDEN SARSILIP ALT KATA İNMEYE ÇALIŞTIM BENİ BEKLEYEN SİNİRLİ İKİ ÇİFT HATA DÖRT ÇİFT BEKLEYEN GÖZ GÖRDÜM ONLARA SIRITARAK NOLDU NE VAR BİR YERİM Mİ AÇIK BAKIŞLARI ATARAK SOFRAYA OTURDUM VE HEMEN YEMEK YİYİP ODAMA FIRLAYACAKTIM AMA BENİM GÖTÜME MİNDER ATTAN MELİSİ GÖRDÜM.

MeliS: LAN TOP HEM GEÇ KALK HEM SOFRAYI TOPLAMA IRISPI SENİ GEL LAN BURAYA

BEN: ATAM DOMİLİK SENDE BİRAZ SPOR YAP İYİÇE HAYVAN OLDUN ÖKİZ.

HEMEN TOPLAYIP ODAMA FIRLADIM VE HEMEN YIRTIK KOT VE SPOR AYAKKABI [MEDYADAKİ] VE BEYAZ TİŞORT GİYİP ÇIKTIM BU GÜN KARDEŞİM EDANIN KARDEŞİM DERKEN KANKAM İŞTE ONUN SEVGİLİSİYLE YIL DÖNÜMÜ VE BİR YERDE KUTLUYORLAR BENİ DE ÇAĞIRDILAR VE BENDE GİYSİ ALMAYA GİDİCEM SALAK EDA VE MANİTASI EMRE KARDEŞİM ODA BENİM VE BİRİ OLUCAKMIŞ EMRENİN KANKASI .

EDA: YA EYLÜL KAÇ DK OLDU BEKLİYORUZ AYNI MALIK EMİRDE DE VAR EMRENİN KANKASI .

EMİR: BAK YENGE OLMUYO DERKEN AĞZIM AÇIK KALDI ARKAMA DÖNÜNCE BU DÜNKÜ KIZDI İTTİĞİM BAĞIRDIĞIM .

EYLÜLDEN

LAN BU O ÖKÜZ DÜNKÜ BENİ İTEN HİÇ BOZUNTU VERMEDEN KONUŞMAYA DEVAM EDERKEN BİR MAĞZAYI GÖRDÜM VE HEMEN EDAYLA İKİMİZ DALDIK VE O UZUN BEN MİNİ ELBİSE ALDIM.KABİNDE DENEDİM VE DIŞARI ÇIKTIM.

EDA: HOHA O ELBİSE ÇOK GÜZEL HOHA SOK SEXSİ OLMUŞSUN KISKANDIM BE .

EMİR: HİÇ GİYME YA BU ÇOK UZUN BENCE ÇIKAR ŞUNU BİZİM YANIMIZDA BÖYLE GİYEMESİN YENGEMİZİNKİ GİBİ GİYİN.

BEN:SUS BE MAL BU İKİ OLDU SANANE LAN HA İSTEDİĞİMİ GİYERİM .

EDA BANA MAL GİBİ BAKARKEN HER ŞEYİ ANLATIM VE BİZE İMALI İMALI BAKMAYA BAKTILAR SALAKLAR EMRE BÖYLE LAFLAR DEDİLER TİPSİZLER SONRA EVE VARDIM VE HEMEN PİJAMALARIMI GİYİP YATAĞA ATLSDIM VE NELER OLDUÜUNU DÜŞÜNÜP DALDIM



ARKADAŞLAR İLK KİTAPIM DİYE BİRAZ ENDİŞELİYİM NOLUR BANA DESTEK CIKIN BAZEN YANLIŞ KELİMELER OLDUYDA ÖZÜR DİLERİM SİZİ SEVİYORUM BYBY

Benim Piskopatı misin? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin