ŞARKI BİTMİŞTİ VE BEN PATLADIM SONRA ODAMA ÇIKIP ELİME BİR KAÇ PARÇA GİYSİ ALDIM VE HEMEN GİYİNDİM SONRA ALT KATA İNDİM VE EDAYA KALK GİYİP DEDİM ODA ODASINA GİTTİ BENDE TELEFONUMLA ALDIM EMİRE ATTIĞIM MESAJIN DEVAMI GELMİŞTİ
MESAJ:EMİRDEN
SENİ SÜRTÜK BANA BAK SENİ ÖLDÜRMEKTEN KÖTÜ EDERİM NAPİYİM LAN GİYİNME O ZAMAN HA O EDAYA SÖYLE ADAM OLSUN YENGE DEMEM ANLADIN SEN HADİ İKİLE.
O MESAJI OKURKEN YIKILDIM SANKİ EDA YANIMA GELDİ VE SARILDI ANLAMIŞ OLMALIYDI BEN İSE AĞLAMAK ÜZEREYDİM SONRA KOLUMDAN TUTUP BENİ DIŞARI ÇIKARDI VE YÜRÜTMEYE BAŞLADIK VE TELEFONU ALIP EMİRİ ARADI.
EDA:BAK EMİR SEN KİMSİN HA KARDEŞİME SÜRTÜK DİYEMESİN KENDİNİ NE SANIYOSUN EMREYE ÜZÜLDÜM YAZIK AŞKIMA ONUDA KIRIYORSUNDUR SEN BAK EMİR ARKADAŞIM DEMEM SENİ YAKARIM EYLÜLE SÜRTÜK DERSEN BEN DE SÜRTÜK OLURUM ÇÜNKÜ O BENİM KARDEŞİM.DEDİM VE GÜRLEDİM
EMİR:BAK EDA O KIZ BENİM ARTIK ANLADIN MI HA BEN ONA SÜRTÜK DERİM SANANE LAN HA VE BİRDE KARDEŞİN DEDİĞİN KİŞİYİ KORUMAN ÇOK GÜZEL BÖYLE DEVAM ET.DEDİ VE KAPATI KİM BU LAN
EDA ŞAŞKIN HALDE BANA BAKIYORDU BENDE ONA BAKTIM VE YÜRÜMEYE BAŞLADIM ODA GELDİ ARKAMDAN BİRAZ GEZDİKTEN SONRA BİR KAFEYE OTURDUK VE ÖNÜMDEKİ ÇOCUKLAR BİZE BAKARAK GÖZ KIRPIYORLARDI BENDE UMURSAMADIM EN SON MASAMIZA GELDİ VE SELAM BEBEK DEDİ VE BEN KOPTUM VE BİRDEN YUMRUK ATTIM VE YERDE ONA VURMAYA BAŞLADIM EN SON KAFAMA BİRİ ŞİŞE KIRDIĞINI HATIRLIYORDUM.
4 SAAT SONRA
UYANDIĞIMDA ORTAM İLAÇ KOKUYORDU VE BAŞIMDA EDA EMİR EMRE VARDI .NE EMİR Mİ OLAMAZ ONUN KARŞISINDAYIM VE ÇOK ÇİRKİNİM NAPICAM DERKEN EMİR ELİMİ TUTU VE UYUYORMUŞ GİBİ YAPTIM VE KONUŞMALARI DİNLEDİM .
EMİR:KİM YAPTI BUNU O KİŞİYİ BULUYİM YAKCAM LAN BENİM MELEĞİME ZARAR VERENİ BEN.BUNLARI DERKEN EYLÜLÜ SEVİYORDUM NAPİYİM FARKLIYDI BANA BAKAMIYORDU.
EMRE:TAMAM KANKA YAPARIZ AMA ŞİMDİ SUS .
EMİRDEN
ONU SEVİYORDUM ONA DAYANAMIYORUM ÇOK GÜZEL O BENİM ARTIK ONUN CANINI NASIL YAKTILAR AMA ONLARI ÖLDÜRÜÇEM BİTTİLER DERKEN KONUŞUYORUM EMRENİN BANA SUS DEMESİYLE SUSTUM BEKLİYORDUM UYANSIN DİYE O UYANMADI VE BEN SIKILDIM VE ODADAN ÇIKTIM VE KANTİNE İNDİM ELİME KAHVE ALIP BİR MASAYA OTURDUM ......................................................................................AKŞAM OLDU EDA BANA GİT EVE DEDİ BENDE TAMAM DİYİP EVE GİTTİM VE UYUMAYA BAŞLADIM. UYANDIĞIM DA TERLEMİŞTİM VE EYLÜL EYLÜL DİYİYORDUM SONRA SU İÇİP KENDİME GELMEYE ÇALIŞTIM AMA OLMADI BENDE FİLİM İZLEMEYE BAŞLADIM.......................................3 SAATTİR FİLİM İZLİYORDUM FİLMİM BİTMİŞTİ VE YATAĞIMA YÜRÜDÜM VE DUA ETMEYE BAŞLADIM.
ALLAHIM SANA ŞÜKÜR EYLÜLÜ YANİ HAYATIMI KARŞIMA ÇIKARDIN YİNE BÜYÜK OLDUĞUNU GÖSTERDİN EYLÜLÜ YANİ GELEÇEKTEKİ KADINIMI BENDEN ALMA VE BENİ SEVSİN BEN BAŞKA ŞEY İSTEMEM ALLAHIM .
DEDİM VE UYKUYA EYLÜLÜMLE DALDIM VE İNŞALAH RÜYASINDA BENİ GÖRÜR DİYEREK GÖZLERİMİ YUMDUM.
ARKADAŞLAR YİNE KISA OLDU AMA UZATIYORUM EMİN OLUM 500 KELİME OLUYOR EN AZ ZAMANIM OLMADIĞI İÇİN KISA OLUYOR OKULAR FALAN ZOR YANİ AMA YİNEDE YAZICAM FAZLA FAZLA