Adsız Bölüm 4

7 0 0
                                    

....................................................................................................................................................DIT DIT DIT

SABAH YİNE MALAK GİBİ UYANDIM YİNE AYNI EYLÜL DİYEREK ŞU ALARIM Bİ DIT DER BİR TI TI DER BİR CİK CİK DER BUDA BUNADI YAZIK HER GÜN KAFASINA VURUYORUM TELEFONUMU ELİME ALDIM VE SAAT YUH LAN YUH OKULA GEÇ KALIYOM LEY OLEMEZ OLEMEZ SAAT 8.20 10 DAKKA NEDİR LAN ÇOCUK KOŞARAK BUNA KOŞMAK DEĞİLDE SÜRÜNMEK DENİR NEYSE HEMEN BANYOYA UÇUP GİYİNDİM SAAT TAM 8.31 GECE DIŞARI ÇIKTIM ......OKULA VARDIM KOŞARAK GALİBA PARALARIM YANİ 10 KURUŞLARIM DÖKÜLMÜŞTÜ YA ONLAR LAZIM OLUYORDU OF OF .

EDA:BENDE NE ZAMAN GELİCEKSİN DİYE DÜŞÜNÜYORDUM .

BEN:SUS BE PİS SANANE LAN HA SAAT 8.20 UYANDIM LAN BEN ANLADINMI KES YANİ.

EMİR: SELAM LAN ORCOLAR DERMİŞİM EDA YENGE YANINDAKİ ESMERE SÖYLEKİ GÜNLÜĞÜNÜ DÜŞÜRMÜŞ SOKAKTA AMA VERMEM İÇİN BİR ŞARTIM VAR.

GÜNLÜK DEDİ O LEN YAZIK LON
Obo ne isteyecek acaba ya benle cık derse boku yerim.

BEN.:o arkadaşa söyle ne istiyormuş?

Emir :benle gezicez bu gün yarına kadar.

BEN :tamam lan tamam yapıcam günlüğümü vereceksin.

Kafasını olumlu şekilde saladı ve ders secmeliydi onun futboldu benim tasarım tabi özel okul ya her şey varda çok az adam var neyse ders başladı.
....................... . ........................... ALLAHım sana geliyorum ders sıkıcıydı ilk kez bende emiri izledim biraz sonra onunla neler yapıcaz diye düşünüyorum da napa biliriz ki yemek yeriz anca dimi?

İç sesim :yemek değil de kendini onun altında bulma? 😉

BEN :kes sesini duymak istiyorum iç ses küstüm sana ıh 😢😢😢😢

Ders bitti ve bende bittim emir yanıma gelip yanağıma öpücük bıraktı bende ona tokat atım.

Emir :aşkım çok sexsisin aferim piskopat. :-):-):-):-):-):-):-D:-D:-D:-D:-D(-:(-:(-:

BEN : bana aşkım deme pislik ya uyuz şey napıcaz bu gün?

Emir :sürpriz aşkım. Diyerek piç sime yaptım. :-D

Lan mu çocuk katık ya öküz bunu adam etmek istiyorum galiba olucakta Hıh eda yanımdaydı ve biraz yemek yani (tost ve su) yiyip içiyoduk biri bana bakıyordu ve dıttttttttt emir gördü yan masamızda oturduğu için ve birden yumruğu çocuğun ağzıyla buluştu.................... Oha emir çocuğu öldürdü yuh ya aşkım katil oldu ben nededim aşkım mı boş ve öyle zaten diyip derse girdim emir de bir şey yok gibi görünüyordu takmayıp ders çalışmaya başladım ben ilk kez aslında tembelim ama dersi iyi dinliyordum ve anlıyorum en düşük notum 85 Di oda sadece 5kere oldu okul bitti ve emirle evine gittik.

Emir :aşkım sen şurdakileri giy tamam mı canım benim. :-):-):-)

BEN :tamam cık odadan be.

Dedim ve giyindim elbise çok güzeldi niye bunu verdi acaba bahane lo.

Emir :ozaman yemeklerde hazır gel otur.

O sofra neydi ya tek........yoktu o da olsa tam yani çok hamarat ya bu çocuk yerum ben bunu lu bebeğim ya...... Yemek bitti sonunda şarkı açtı.

Sen benim seri katilim
Kaç bin yok etin aşkın
Mahkemesi yoki suçlu gözlerin...

Dans ettik ve yerimize oturup kahve içtik çok mutluydum önüme pijama koydu (barbili) şaşkınlıkla ona baktım ve bir not vardı giy bunları prenses diye hemen giyindim ve yanını yatım uzak mesafe azdı ve uyudu bense onu izledim sonra bende uykuya dalmak üzere kendimi bıraktım.

ARKADAŞLAR BİRAZ KISA OLUYOR ÇÜNKÜ SAATLER HEP DOLU OLUYOR HİÇ OKUYAN VE VOTELİYEN YOK OLSUN BU BENİM HAYALİM BEN DEVAM EMİNEM. :-):-):-):-)

Benim Piskopatı misin? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin