-1-

13 3 0
                                    

Yaklaşık 5 dakikadır elimdeki mektupa bakıyordum.

Her okumaya çalıştığımda kelimeler birbirine giriyordu , harfler karışıyordu.

" Bu ne? "

" Okusana"

Yutkundum. Birdaha deneyecektim.
Gözlerimi yumdum. Odaklandım.

Gözlerimi açtığımda mektup normal gözüküyordu.

" Bayan Silver,
İlk olarak iyi günler dilemek isteriz."

Daha fazla okumayıp Quentin'e döndüm. O bir bakıma abimdi.

" Sen okudunmu? "

" Okuyamıyacağımı biliyorsun"

Odaklanıp okumaya devam ettim.

" 15 yaşına basmanız nedeniyle, Mangelius Melekler Ve Büyücüler Okulunda eğitim görmeniz zorunludur. Seçim hakkınız yoktur. "

Gözlerimi mektuptan çekip Quentine kızgınca baktım.

" Bunu biliyordun değil mi?! "

Kaşlarını kaldırıp kıkırdadı.
Mangelius'u biliyordum ama oraya gidiceğimi düşünmemiştim. Yada herkesin gittiğini.

Okumaya devam ettim.

" Zarfın içindeki kağıtta alınacaklar listeniz vardır. Arabalarımız 10 ekim, saat 01.00 'da Amare yolundan kalkıcaktır. Yanınızda evcil hayvanınızı getirebilirsiniz.

Sevgilerle ,Mangelius Müdürü "

Kafamı kaldırıp Quentin'e baktım. Bana ukalaca gülümsüyordu.

Bu mektupu sonu dışında okuyamamamış olmamasının nedeni mektupa yapılan bir büyüydü. O büyü sayesinde mektupu birtek gitmesi gereken kişi ve gitmesi gereken kişinin ailesi okuyabiliyordu.

" Cassandra az sonra gelicek, onun da haberi var. O senin şu listendeki şeyleri almaya gitti. " dedi koltuktan kalkarak.

" Ne yani mektup önceden mi gelmişti?! " dedim şaşkınca.

Ukalaca kaşlarını oynatıp kapıya yöneldi.

Quentin bir melek değildi , o bir büyücüydü . Bazen onun şanslı olduğunu düşünüyordum. Benden büyüktü ve o çoktan bir büyücülük okulundan mezun olmuştu.

Mektupu masaya koydum.

Belimdeki acıyı takmayarak ayağa kalktım. Kanatlarımın daha çıkmamış olmasından dolayıydı.

Çalan kapıyı açtığımda karşımda Cassandra duruyordu. O teyzemdi.

Elindeki poşetler ağır gözüküyordu.

Tuhaf birşekilde bakışmamızdan sonra kapının önünden çekildim. O poşetleri koyarken ben ise kapıyı kapadım ve ona döndüm.

Gülümsedi ve "Listedeki şeyleri aldım" dedi.

" Ahh, sana kızgın kalamıyorum" dedim ona sarılırken. Onu çok seviyordum.

Ondan ayrılıp poşetlere baktığımda içinde tonlarca kitap olduğunu gördüm. Gözlerimi devirip offladım.















MangeliusHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin