Dikkat edin!

349 31 33
                                    

Canlarım benim kendinize dikkat edin!Azerbaycanda yaşadığım için ben korkmamalıyım aslında ama sizin için feci korkuyorum!Lütfen kendinize iyi bakın!Burada tanıştığım nerdeyse her kes türkiyede yaşıyor ve her gün haberleri aldığımda endişeleniyorum sizin için.Her gün dua ediyorum siz iyi olun diye.Bakın siz benim en değerlilerimsiniz.Sizi kaybedeceğime ölürüm daha iyi!Şaka yapmıyorum ciddiyim!Sizi ne kadar çok sevdiğime ALLAH şahid.Lütfen Türkiye için,Aileniz için,BENİM için kendinizi koruyun canlarım!...

Yarın Türkiyenin büyük şehirlerinde bomba patliyicakmış.SAKIN AMA SAKIN DIŞARIYA ÇIKMAYIN!

Yanınızda olamıyorum ama kalbim hep sizinle!Siz olmasanız yaşayamam!

Canımı alsınlar sizi benden almasınlar!Keşke yanınızda ola bilseydim.

Her kes yarın durmadan bana msj atsın olur mu?İyi olduğunuzu bilmem şart!

Dışarı çıkanı döverim,kendine iyi bakmayanı söverim!

Düşmanların ALLAH belalarını versin!Yetmedimi lan döktüğünüz kanlar!Göz yaşlarımız yetmedi mi şerefsizler!

Canım Wattpad ailem dikkat edin!Siz olmasanın ölürüm ben!O bombalarda kendim patlarım!

Ellerim ayaklarım titriyor ağlayarak yazıyorum cümleleri.

İyi olun!Bu rica değil emr ediyorum!Lütfen...siz benim her şeyimsiniz...Sizi seviyorum tamam mı?

Kalbim sizinle Türkiye...

Ölmeden önce yapılacak mallıklar(Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin