13

4K 275 17
                                    

Sebulan kemudian

(Dorm bts)

"Weyh..korang?"suga memandang semua ahli bts silih berganti.

"Hurmm..wae?"

"Korang x rasa pelik ke dengan ren and luhan tu?"tnya suga mulutnya masih lagi mengunyah biskut chipsmore kepunyaan jungkook.

"Pelik?biasa jer diorang tu.."sampuk jin dari dapur.

"Tak..ko tengok diorang tu mcm kingka sikit"

"Maksudnya?"

"Aq rasa lah kan ren & luhan tu pindah sekolah kemungkinan disebabkan diorang tu kingka..korang x rasa ke?"

"Hurmm..betul jugak beberapa harini perangai diorang pelik ah"sampuk jimin,matanya x lengkang dari memandang tv.

"Kann..aq rasa lah kan"

"Aq rasa lah kan chipsmore aq ni makin berkuranglah..apasal tinggal 3 biji je ni..siapa eh mkn?"suga tersentak.Dia memandang jungkook yg jelas kelihatan dah nk meletop.

"Err??hehehe"suga terus lari masuk ke dlm biliknya.

"Yahhh!!!suga!!!!!"jerit jungkook kuat..

Ktukkk!!

"Auu..appo..apasal kau ketuk kepala aq ni jin..kau tau x tu besi!!"marah jungkook bibirnya dicebikkan.

"Kau bising sngt..jerit mcm orng dh nk mampus!!"kata jin lalu membawa kualinya masuk ke dalam dapur.

(Skip)
(Taman)

Bts berjln dengan gembira tiba2 jhope dilanggar dengan seorang namja sehingga terjatuh.

"Adusshh..sakitnya shaiton!!"rintih jhope.jimin terus mencengkam kolar namja yg melanggar jhope tadi.

"Apa masalah ka.."mata jimin membuntang apabila melihat mata namja itu lebam dan mulut berdarah.

"Weyh..bila masa korang tumbuk budak ni?"

"Eh??kita kan baru dtng..bila pulaklah kita tumbuk bdk ni"jawab rapmon.

"Tapi muka dia"jimin menunjukkan muka namja itu membuatkan mata bts membuntang.

"Saper buat kau ni?"tanya v .

"Re..ren..lu..lu..luhan"tergagap-gagap namja tersebut menyebut nama ren dan luhan.

"Mwo??"bts terkejut lantas jimin melepaskan namja itu.

"Klau mcm tu mari kita jumpa diorang"cadang v.

"Nae"bts berlari disekeliling taman.

"Wei..tu"v menunjukkan 2 orng namja sedang menumbuk seorang namja di pokok.

"Kajja!!"jerit jin.Mereka berlari mendapatkan ren dan luhan.

Sepantas kilat suga melayangkan penumbuknya dipipi ren manakala jin pula menumbuk luhan.

"Auchh..yahh!!!"jerit luhan dia bangun lalu menumbuk pipi jin.

"Oo.."jin terbaring dengan gaya terkangkang.Tiba-tiba suga terjatuh diatasnya.

"Uu..sakitnya woii!!!"jerit jin kuat.

"Oo..mianhae jin"suga lantas bangun manakala jin terguling-guling menahan sakit dan senak.

"Tak guna!!!!!"bts menyerang luhan dan ren tapi luhan dan ren seperti lagi kuat dari mereka..

Dengan tiba2 jungkook terjatuh ke tanah,kepalanya terhantuk ke batu mengakibatkan banyak darah keluar.Matanya semakin memberat kemudian terlelap.Jungkook pengsan.

Jimin yg melihat jungkook terbaring terus mendapatkan jungkook.

"JUNGKOOK!!!!!!!!!!"

Bersambung..

Hai..korang sorry x best..author punya otak betul dah blank..hahaha..hope korang enjoy ya..jngn lupa vote..

(Complete) School With BTSWhere stories live. Discover now