esrahsr ile yaptigimiz röportaj geldi eğer yazarimizi samimi bulduysaniz onu takip edin ve kitaplarına bir göz atin😉
Merhaba bize biraz kendinden bahsedebilir misin?
-Liseli etrafındaki insanlara gore hayallerinde yaşayan bir insanım ben, arkadaşlığa önem veririm.
Güzel bir cevap. Kotu bir alışkanlığın var mi ?
-Kötü bir alışkanlığım yok, elimden geldiğince uzak durmaya çalışıyorum.
Anti olduğun ya da sevdiğin herhangi bir ünlü var mi?
-Anti olduğum bir ünlü yok fakat Teoman'i çok severim.
Su an diline dolanan bir şarkı?
-Teoman'in Anlıyorsun Değil mi? adlı şarkısı
Wattpad'de başka hangi yazarları seviyorsun?
-Alya Oztanyel Gizem Bilici ve Büşra Yılmaz bu üç yazarı çok seviyorum.
Issız bir adaya dussen yanına ne alırsın sadece bir hakkın var.
-Aslında aklıma alabileceğim birçok seçenek geliyor fakat yanıma arkadaşım Ege'yi alırdım. Çünkü o bu tarz şeylere çok meraklı ve bu tarz yerlerde nasıl hayatta kalabilirim diye araştırmalar yapıyor. Onu alırsam yaşam olanakların daha da artar sanırım. Yani düşüncem bundan yana. Geçenlerde elektriği nasıl bulabileceğini öğrenmiş bu şekilde okurlarıma da ulasabilirim yada bizi bulmaları için olanak sağlayabiliriz.
-Ahahah eğlenceli. Sevdiğin bir oyun?
-Ateş ve Su
Okulu seviyor musun?
-Çok seviyorum diyerek yalan soylemeyecegim. Sevmiyorum. Ama hiç sevmiyorum da diyemem. Azda olsa sevgi besliyorum galiba.
Kendini çok beğenir misin? Egon var mi mesela?
-Kendi dusuncelerime göre yok. Bu düşüncemi etrafımdaki insanlarda sözleriyle doğruluyor. Etrafımdaki insanlar genellikle bana bu konuda egomun olmadığını ve kendimi begenmedigimi sık sık dile getirir .
Egoist ve kendini beğenmiş insanlardan nefret ederim.
Bu durumun böyle olmasında bu nefretin etkisi büyük. Ama mutluyum. Egoist ve kendini çok beğenen biri yerine etrafa pozitif bir enerji saçtığım söylenir. Fazla temiz yürekli olduğumu soyleyen lerde varPeki arkadaşlarına fedakarlıklar yapmış misindir?
- Evet yaparım. Arkadaşlığın temelinde olan şeylerden biridir bu. Yani düşüncem bundan yana.
Kitabındaki karakterleri kime neye göre planladin? Sence senin H ikayen birçok hikayeden farkli mi?
-Karakterlerin dış görünüşlerine değer verdiğim arkadaşlarımdan yola çıkarak ayarladım. Onlara en yakın olan modelleri seçtim. Ama karakterlerin iç dünyasında ben varım. Okuyucularım benim iç dünyamı okuyorlar. Hikayemin diğer hikayelerden farklı olduğunu dusunuyorum ki bunu dile getiren birçok kişi oldu su ana kadar.
BURDAN okurlarına nasıl bu mesaj vermek istersin? Bununla kapanışı yapalım.
Ilk olarak okurlarıma yani yildizlarima yıldız aileme bana destek oldukları için teşekkür ederim. Sizlere çok deger veriyorum yildizlarim. Hayat genellikle mutsuzluk yüzünü gösterir fakat bunların icinden daima mutluluk kapısı var. Yaşadığımız her kötü şey birsürü mutluluğun habercisidir. Yazdiklarimla bunu kanitlaacagima inanıyorum. Bu ropartaj için elameredith e çok teşekkür ederim. Bu ropartaj okuduğunuz için hepinize teşekkür ederim.
Bende sana teşekkür ederim iyi geceler!
Iyi geceler