Bugün ki güzellllll röportajım masterpiecezayn 'la! Umarım keyif alır ve yazarımızı seversiniz. Yazarımızın kitaplarına bakmayı ve banada bu güzel emeğim için vote bırakmayı unutmayın rkrhrojdkdhrjdjjd. Neyse aşağıya bırakıyorum☟☟☟☟
Nasılsın?
İyiyim teşekkürler sen?
Bende iyiyim,teşekkür ederim. Kendini biraz tanıtır mısın? Sana göre nasıl birisindir?
Pekala kalabalık bir çevrenin içinde beynimdeki düşüncelerle yalnız bir insanım. Beni tanıdığınızı sanarsınız,ama asla size kendimi tam olarak tanıtmam. Sosyal görünen gizemli biri diyebilirim kendim için.
Peki bu huyun için mi demeliyim bilmiyorum ama,kendinle barışık mısın?
Kendiyle barışık bir insan değilim demek daha doğru olur. Insanlar tarafından beğenilsem de,kendi kusurlarım olduğuna inanırım. Bu beni kendiyle barışık olma açısından
eksi etkiliyor.Nasıl yazar olmaya karar verdin?
Kendime "yazar" demiyorum yazan biriyim sadece. Yazarlık benim için başka bir boyut. Ama bir şeyler karalardım her daim. Kompozisyon yazılarım şiir yarışmalarım beni tetikliyordu yazmak için. Ve bugünlere geldim.Wattpad'i nerede keşfettin veya seni biri hiç teşvik etti mi?
Iki sene önce çok yakın bir arkadaşım sayesinde Wattpad ile tanıştım.
Peki kitaplarının kurgularına nasıl karar veriyorsun?
Ben hiçbir zaman planlı hareket eden biri değilim. Çağrışım, o zaman hissetiğim duygularla bir şeyler yapıyorum. Yani bende karar verme aşaması olmuyor. Aniden bir fikir patlak veriyor ve yazıyorum.
Karakterlerini neye göre kime göre planlıyorsun Peki? Hiç yakın arkadaşına ya da kendine benzetmeye çalıştığın karakterin oldu mu hiç?
Şöyle söylemeliyim ki karakterlerim gerçek hayatıma uzak değil. Dostla çevrem ve mizah anlayışı olan çılgın ya da bir kesimde durgun sessiz insanlar olduğu için başrollerim beynimde onlar. Ama görüldü kurgumda Dalga'ya benzediğimi söyleyebilirim. Ikimizinde dili yeri geldiğinde sert ve biraz nokta atışı yapıyor sanırım.
Görüldü'yu bende çok sevdim bu arada başarılar sana. Neyse konuyu dağıtmayalım. En sevdiğin renk nedir?
Siyah.
En sevdiğin mevsim?
Yaz.
Neden seversin yazı?
Sıcak ayları seviyorum. Ve denize girmeyi de. O nedenle yaz.
Burcun ne ve burçlara inanır mısın?
Burcum yengeç. Ve burçlar hakkında olan tek bilgim bu. Ilgilenmiyorum o konularla inandırıcı gelmiyor.
Batıl inancın var mı?
Batıl bir inanç mi bilmiyorum ama bir şeyi fazla istersem onu kazanmak için elimden ne geliyorsa yapmanın benim için iyi olduğuna inanıyorum. Fakat kazanmak için bunu içten içe yapıyorum. Inanarak sanırım.
Garip anlatım (ebru bandrollü random):) Wattpad hayatının ne kadarı?
Büyük bir bölümü ama burada kitap okumuyorum.
En çok kullandığın sosyal medya?
Instagram.
En sevdiğin yemek?
Iskender. Yazınca bile gözlerimden kalp fışkırdı resmen.
:) Kötü bir alışkanlığın var mı?
Insanlara güvenmem. En kötü alışkanlığım.
Kimsenin ibadetine veya yaşantısına karışmak gibi düşünme bu soracağım soruyu, cevabın hayır ya da evet olsa da herhangi bir şey değişmez benim için çünkü her insan kendi yaşamından özgürdür. Oruç tutuyor musun?
Evet tutuyorum :'
Nerede yaşıyorsun?
Ankara
Nerede okuyorsun?
Bu soruya şu an cevap veremem sanırım,tercih dönemi daha gelmedi (ebru bandrollü random)
Teogçu musun sende yoksa lys falan?
Teog'u atlattım. LYS az dursun (ebru bandrollü random)
:) Peki nereyi istiyorsun?
Ankara Atatürk Lisesi. Hayalimdeki ortam ama fen lisesine gitme ihtimalim yüksek ailem istiyor.
Sevdiğin bir ünlü var mı?
Kullanıcı adımdan anlaşılmıştır ama; Zayn.
Anti olduğun?
Tam olarak anti değilim ama sevmediğim Gigi Hadid var. Lütfen bunu okuyanlarda gidip konuyu Zayn'in sevgilisi olmasına bağlamasınlar,promo ve kamera ilişkisi elbette desteklemiyorum. Neyse sakinim konu dağıldı (ebru bandrollü random)
Uwhdhdhdjdjhd. Ben de aynı şeyi düşünüyorum. Sıkıntı yapma.
Ziam shipperim ben,bu konuyu sıkıntı yapmam (ebru bandrollü random)
Son olarak okurlarına söylemek istediğin bir şey var mı? Balkon konuşması falan ;);)
Size bir kaç klişe laf sıralayıp bu mükemmel (tabi mükemmel olucak kız içinde ben varım djdjdknfkdjdjd) röportajı sonlandırmak istiyorum. Yanımda olduğunuz,sinirli halimde, üzgün olduğumda,mutluyken her anınızı benimle paylaştığınız için teşekkürler. Sizi Zayn'i ve eniştenizi sevdiğim kadar çok seviyorum.
Onlarda seni... Bana katıldığın için cook teşekkür ederim.
Asıl ben teşekkür ederim. Iyi günler❤
Bu güzel ve minnoş röportaj için tekrardan masterpiecezayn ' e teşekkür ediyorum. Umarım beğenmişdinizdir. Itiraf etmek gerekirse ben bu röportajı yaparken her zaman olduğu gibi yine çok eğlendim. Yazarımız henüz genç olmasında rağmen çok iyi işler başarmış. Umarım istediği yere gelir.
YAZARIMIZI TAKIP ETMEYI UNUTMAYIN!!!!!