Kanekinin gözünden...
Yine en yakın arkadaşım hide ile beraber o kafedeydik ve yine ghoul haberleri vardı zaten hiç bitmiyordu... ghoul lar ortaya çıktığından beri onlardan nefret ediyordum hala da nefret ediyorum hide bile nefret ediyor.. neyse haberler bitince kitabıma döndüm sonra birden hide kitabımı aldı...Ben- HIDE GERI VER!
Hide- hadi ama kaneki...
Ben- OF...
Hide- buarada biz niye burada bekliyoruz ki?
Hide bunu sorduğunda biraz gerildim çünkü hoşlandığım bir kız vardı tam olarak ismini bilmesemde... çok tatlı bir kızdı... çok geçmeden hide bayan bir garson çağırı ve cappucino istedi sonra bayana çok tatlı olduğunu söyledi ve adını sordu garson touka dedi... sonra hemen gitti... bende o sırada hide ye bunu yapmaması için gevelendim sonra dışardan bir kız geldi... evet bu o kızdı... bunu sanırım sesli düşündüm çünkü hide bana şaşkınlıkla bakıp arkasını döndü ve kapıdan içeriye gelen kıza doğru baktı sonra bana döndü ve...
Hide- hiç şansın yok...
Ben- huh?
Hide- dostum bu kız fazla güzel ... şansın yok..
Ben- nereden biliyorsun?
Hide- diyelim ki şansın oldu onu nereye götürürdün?
Ben- k-kitapçıya...
Birden bire hide kasıla kasıla gülmeye başladı ve kafasını iki yana salladı..
Hide- gördün mü? Kesinlikle şansın yok ama eğer olursa şansını daha iyi şeylere kullan derim!
Ben- bu işe karışma!
Hide- herneyse Aov zamanı geldi...
Ben- gidiyormusun?
Hide- üzgünüm aşk adamı fakat bunlara ayıracak vaktim yok.... görüşürüz touka.... bol şans kaneki...
Bu çocuğun derdi neydi böyle! Sakinleşmem lazımdı kitabımı aldım ve kıvırdığım yeri okumaya başladım birden gözüm dışarıdan gelen kıza kaydı o da benimle aynı kitavı okuyordu benim ona baktığımı anlayınca bana bana baktı hemen kitaba bakmaya başladım sonra güçlükle yine baktım ona bana gülümsüyordu..
VE KESTIK!... ivet arkadaşlar bölüm sonu umarım sevmişsinizdir çünkü bu benim ilk tokyo ghoul kitabım başı gerçek hikayeye benzedi gerçi yine öyle olacak... evet okuduğunuz için çok teşekkürler...