bölüm 5

17 1 0
                                    

Miraba  YBBB  GELDII VUHUUU  arkiler  çok gomen  fakat  tam  olarak  hatırlayamıyorum  manga  üzerinden değil de   daha  çok anime üzerinden  gidiyorum  ama çok birşey  hatırlamıyorum... :(( yani eğer  bu bölümde  yazacaklarım   daha önce oluyorsa çoook gomeeen

Bu  gerçek  olamazdı.... hidenin  bana aldığı bütün  abur  cuburları yemeye  çalıştım fakat  sonuç aynıydı.... BU... Bu  olamazdı...  bunları  düşünmemek için... dışarı  çıktım.... belki  unutmamı  sağlardı ....
Ama  hiçbirşey  değişmedi bir  psikopat gibi  gülmeye  başladım ve saçmalamaya başladım...

Ben:  insan öldür  etini  al ve ye.... huh? Nediyorum ben  bunu  asla  yapamam...  fakat  ne yapmam gerekir....

daha  fazla  kendimi  kaybetmemek için  eve  doğru  yürümeye  başladım fakat insanların arasından  geçerken  insanların kokularını  almaya  başladım.... artık  kendimi  kaybetmiş durumdaydım.... Bu olayın  daha  fazla  büyütmemek  için eve  hızla  girip  hızla  ayakkabılarımı  çıkardım... lavaboya baktığımda  gözlerim  siyah üstüne kırmızıydı  ve  gözlerimin etrafında  kırmızı  çatlaklar oluşmuştu  birden  rize - san  belirir gibi oldu  buna  neyin sebep olduğunu biliyorum derken sinirimden  aynaya  yumruk attım ve  doğal olarak  ayna  kırıldı... Canavara dönüşmek istemiyordum.... lavabo dan  çıkıp   mutfağa  girdim   ve elime   keskin bir bıçak  aldım  eğer  bu  gerçekten  oluyorsa ..... gerçekten oluyorsa.... ne yapmam gerekir   dedim kendi kendime  ve  sweatshirt ümü  ısırdım ve bıçağı  batırdım.... yani öyle  sanmıştım....  bunların  yanında  televizyondaki adam aklıma gelmişti...
Ve  bıçak gibi  keskin mutgak aletleri  hiçbir  zarar  veremez....  artık daha da   korkmaya  başladım.... ve  yanımda  duran bıçağa  baktım... bana  zarar  gelmesi  gerekirken  bıçak  kırılmıştı....   bunu  gördükten  sonra  içimi daha  büyük  bir  korku kapladı.... ve yere   yatıp ağlamaya  başladım....
Ne yapmam gerekirdi....  derken  karnımın guruldamasıyla   ayağa  kalkmam bir oldu....
Çok  acıkmıştım.... yine  dışarı çıktım  ve   yürümeye   başladım  sonra  bir koku geldi....

Tokyo GhoulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin