bölüm 6

18 1 0
                                    

Koku çok tanıdık geliyordu bu ... bu resmen annemin ev yemeklerinin kokusuna benziyordu.... kokuyu takip etmeye başladım bir ara yere çakıldım kendimi çok kaptırmış olmalıydım... ama sonra direk ayağa kalktım ve kokunun olduğu yere vardım.... ama karşımdaki manxara herşeyi açıklıyordu....

insan .... ve bir ghoul mu?
Nasıl yani bir cesedin kokusuyla mı baştan çıkabilmiştim bu gerçekten ben olamazdım... yere çöktüm ve ağlamaya başladım sanırım karşımdaki ghoul be fark etmişti... fark etmiş olacak ki bana sorular sormaya başladı der demez başka bir ghoul onu ayağıyla itti ve karşımdaki ghoul öldü..
Birden diğer ghoul un gözü beni buldu ve .... boynumdan tutup kaldırdı ve....

???- benim beslenme alanımda insan yemek ha?

Ben- H-hayır.... b-ben s-sadece b-buradan g-geçiyordum....

???- geçiyormuydun? Tamam pekala şöyle düşün yerde sevgilinin yattığını düşün çırılçıplak olduğunu düşün ayrıca sevgilinin arkasındada pantolonunu indirmiş bir adam var ve sana "ben bişey yapmadım sadece oluverdi" diyor ne yaparsın? Ben olsam o adamı gebertirdim yani benim beslenme a-

Boynumu tutan ghoulun sözünü başka biri kesmişti tam olarak göremesemde bu ses bir kıza aitti...

???- bırak onu nishio! Ayrıca burası senin beslenme alanın değil!
Burası rize nin beslenme alanıydı

Nishiki- fakat o şuan burdamı?

???- haklısın şuan burda değil fakat burası rize yokken anteiku dakilere aittir...

Nishiki- ha? Anteikudakilerin en küçük şeyi bile alıp gitmelerine
Hakkı yok!

(Y.N üzgünüm burada touka nın nishkiye dediklerini hatırlayamıyorum fakat hatırladığım bir bölüm var ve çabuk geçexeğim bu kısmı!! Çok özür dilerim)

???- korktuğumu mu sanıyorsun?!

(Y.N yine ben, burada nishiki bişeyler geveliyordu fakat Mallık tuttu işte hatırlamıyorum...zaten bundan sonrası touka vs nishiki)

Nishiki- tüm yapabildiğin bumu touka?!

Ben- bekle ve gör...

Nishiki- AH!! (Yanlış anlamayın..-.-)

Adının nishiki olduğunu sandığım ghoul kaçmıştı touka yani sanırım nishikinin arkasından söylenmişti... sonra ise arkasını döndü... ben ise çok açtım ve önümde bir insanın kolu vardı.... ve o insan kolunu touka denilen kız eline almıştı ve .... bana uzatarak....

Touka- bunu mu istiyorsun....

Demişti tam elimi uzatıp alacakken diğer elimle uzanmış olan elimi tutup geri çektim....

Touka- yemiyormusun?
Bekle sen rizeyle olan kişi değilmisin? Neden seni yemedi? Ayrıca neden tek bir gözün.... değişik?

Bütün bu sorulara cevap veremezdim....ama belki bana yardım edebilirdi...

Ben- lütfen bana yardım et... buna inanmayacağını biliyorum ama ben bir insanım. Hal böyleyken
Onu yemeyi çok istiyorum ama elimdin bişey gelmiyor ve bunu yaparsam artık insan olamam!!

Touka- madem bu kadar acı çekiyorsun ye git öyleyse

Insan etini (kolunu) tam alıyordum ki bunu yapmamam gerektiğini fark ettim ve touka chan ın elindeki eti eline vurarak düşürdüm...

Ben- ASLA!! Asla asla asla
Asla asla asla!!!!
Öyle bir şey yememin imkanı yok değil mi?
Buda ne? Hortlak olmak da neyin nesi??
Insanları ve arkadaşlarını öldürmek . Ben böyle biri değilim
BEN INSANIM!!

touka- bu anlamsız neden şimdiden pes etmiyorsun?
Yemeye cesaret edemezsen bende sana yardım ederim dedi ve bunu derken karşısında duran cesedden bir parça aldı ve bana koşar adımlarla yaklaşıp eti ağzıma tıktı




Tokyo GhoulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin