jak jsem ho poznala

42 3 0
                                    

No...tak to bylo tak.Jednou jsme šli ze školy a tam jsem našla Karla.Ne,Karel není on.Byl to malinkej brouček kterej byl divnej.V přírodopise jsme se o něm neučili tak v mém srdci zůstane jako Karel.A já ho chtěla dostat z chodníku na trávu-teda z hřiště,a pak jsem začala ječet,protože to,co tam bylo ......prostě se to nedalo.BYLA TAM BERUŠKA!A tak jsem přiměla kámošku(píše příběh o tetě lídě,fakt si ho přečtěte)...no vlastně nepřiměla.Začala jsem ji otravovat ať ji zašlápne protože jsem se jí bála.A ona nechtěla tak jsem ji posouvala k berušce ať ji,,omylem" zašlápne.Ale nepodařilo se a tak jsem musela ,,,omylem" já.No,a mezitím mi ten nevděčník Karel zdrhnul!A pak nám kámoška dala hroznový cukr a tím nás nalákala blíž k jejímu baráku(byl fakt dobreeej a pak ve výtvarce mě jím nadopovala muhahahah :D)a ještě než jsme se zvedli ze stolu na hřišti a vyšli jsme,tak jsem uviděla na své modré mikině(NĚKDO ŘÍKÁ ŽE JE ZELENÁ,ALE NENÍ!)objevila Ferdu.Ferda byl malej černej pavouček a já bych začala řvát,aler ne,já ho pojmenovala ferda.A on mi mezitím zalezl do rukávu a už jsem ho nikdy neviděla.Kdyby jswte ho viděli napište mi do komentů a já si ho vyzvednu.Je to nezbedník.A tohzle je začátek mého hledání.Nevím jestli ho najdu ani jestli přežiju tohle hledání-no....spíš lidi kolem mě :D-,ale vím jedno,že bez hledání bych nemohla žít.S pocitem že bych ho někde v pračce nebo třeba na bombarďácích mé slavné sestry Kamili ho někde mohla najít bych fakt nemohla žít.

Jen on a já=my Kde žijí příběhy. Začni objevovat