Nečekané setkání

14 2 0
                                    

Procházela jsem se po Paříži a uviděla tam Katniss.,,Čáááááu Katniss.Jak je?"Zařvala jsem na ni.Ona se ohlédla a dělalaže mě nevidí,ale já už byla u ní a otravovala jsem ji.,,Jo....jo super ty?",,No....jako jo,jde to,ale Ferda se ztratil a tak ho hledám.",,Aha.To je mi líto."Podívala se na mě smutně.,,Ale copak?Ty sis koupila novou niveu?"Začala mě tahat za kůži na tvářích.,,Ne.Jen jsem ji vyprala v Pervolu."Vytáhla jsem z boty flašku pervolu.,,Oooo tak to si musím koupit taky."
Když jsme vyšli z obchodu kde si Katniss Everdeenová koupila Pervol,tak jsme uslyšeli naši druhou oblíbenou písničku.Ano,je to My heart will go on,ale od Pepy Kaluby.První jsou ovšemže klády.A uviděl jsme odkud to zní.Bylo to náááádherné.Peeta Mellark stál pod obrovským kaktusem a pouštěl my heart will go on od Pepy a seděl na takové té zrůdičce z Hunger games co je málem zabila a co sežrala Kýtu(Cato).Začala jsem bulet jak malé děcko.,,Já to chci taky!"Zařvala jsem.,,To jako jen ona dostane všechno úžasný a mě se jen ztratí Ferda?!"Zpoza kaktusu vyletí Harry Potter se zdivočelím stvořením.Snaží se na něm udržet jako na býkovi.,,Áááááááááááááááááááááááááááá panebooooooooooooooooooooooooože!Kurva áááááááááá čím jste ho kurva ááááááááááááá dopovali?!"Zařval Harry.Aháááá až teď mi to došlo.On jen čekal až odejdou Kattnis s Peetou.Že jsem ji nezabila když jsem mohla.Do Arény s ní.Nenápadně,ale silně ji bouchnu loktem do boku a jdu ,,jakože náhle" pomoct Harrymu.No jo,ale on se nějak do toho kaktusu dostal Dinamit a tak bouchnul a všechny nás popíchal.Vysrala jsem se na to a šla se domů patlat niveou.A teď jsem doma a patlám si tu niveu na xicht abych vypadala mladší ještě do teď.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 25, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Jen on a já=my Kde žijí příběhy. Začni objevovat