(Kdyžtak tohle už je trochu.....míň reálné :D)
,,Jdu hledat Ferdu mami!"Zaječím na mamku z pokoje a balím se.,,Jo jo zlatíčko jen si nezapomeň učení.Jednou v životě budeš potřebovat vědomosti."Naaaaseeeer siiiii.,,No jáááásně."Křiknu ironicky a strkám do tašky krém na opalování,plavky a sluneční brýle.Zavřu batoh a jdu si obléct mikinu a bundu.Venku sněží.To bude zajímavé.,,Ňufko chceš jít se mnou?"Ptám se své jednorožčice.Nic nedělá tak na ni kašlu.,,Lorde Ferdinande Felixi první vy chcete?"Ptám se mého mrtvého kamaráda(možná o všech napíšu příběhy :D).Je tu mrtvé ticho,kouknu se na hlínu co je na něm poházená.No tak ontaky ne.No tak co už no.Vyjdu ven a sníh mě doslova mrdne do xichtu.Napatlám si na obličej opalovací krém a vyrážím......Ale hned se musím otočit na patě protože jsem si zapoměla to nejdůležitější:Draka na kterém budu lítat.,,Mamíííííí osedlej mi Máňu!"Ona to stejně neudělá.,,Zdaaaar Máňo."Pohadím ji po hlavě.....nebo zadku?Ano,je neviditelná stejně jako Ňufka .....a možná i Lord Ferdinand Felix první.Ale já je všechny vidím.Najednou z rohu mého pokoje vystoupí Brouk Pytlík.,,Můžu jít s tebou?Dobby mi o tom řekl.Jo a snažil se ti čornout fusekle,ale omdlel když je ucítil."Řekne.,,Jo jasně."Vrátím zpět sedlo pro jednoho a vezmu si ze sedlovny vedle záchodu sedlo pro dva.,,Mamíííí jede se mnou i Brouk Pytlík."Jí je to stejně jedno,ale co už.Osedlám Máňu a vysadím Brouka Pytlíka a ,naskočím' za ním.Vezmu do ruky kus papíru ukousnu si trochu a hodím zbytek Máni.Papír je naše společná pochoutka.Vyletíme ze dveří a do něčeho narazíme.Veřejé záchodky.,,Nepotřebuješ?"Ukážu na záchodky když se ptám Brouka Pytlíka.,,Ne."tak letíme dál.
Doletíme do New Yorku.Na zemi jsem uviděla Karla!,,Čááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááu Kárle!"Zařvu na něj a vezmu ho do rukou.Dostala jsem ho nevděčníka jednoho.Vzala jsem si flašku od toho hnusného pití za sedm korun z lídlu a narvala jsem ho tam.Tak,a teď mi nezdrhneš Karle!Zavolá mi neznámé číslo.,,Čau Kubo tady Teta Lída"(přečtěte si o tetě lídě v příběhu Teta Lída),,Přijedete na prázdniny?"Ne -_- típnu jí to.Muhahahahahaha baví mě být zlá.Letíme a dostaneme se do Afriky.Málem jsem zapoměla že mám rádio Afrika 10 kde pouštím jen coll písničky jako je třeba Nesu Klády(nahoře) a nebo pečivo chleba čtyry rohlíky.Nezapomeňte si ji někdy naladit.
ČTEŠ
Jen on a já=my
RandomTak tohle je příběh o mě a Ferdovi.Čtěte dál jestli máte rádi příběhy o něčem :D