Buna. Eu sunt Rose... Rose Petrova. Am 17 ani si sunt o adolescenta oarecare. Bine... Nu chiar. Sunt fata dracusorului sau mai bine spus.... Fetita celui Rau. Traiesc intr-o lume total diferita. O lume in cer, nu pe pamant. Sunt o fata buna, desi sunt fata stiti voi cui.
Mama mea, a murit acum cateva luni, si de atunci stau mai mult cu tata. Nu am frati, surori.... Dar recunosc ca mi-ar fi placut sa am o surioara mai mica. Nu prea am prieteni, ce-i drept. Nimeni nu prea vorbeste cu mine, deoarece tatal meu... of... e complicat.
Primul iubit? Nu l-am avut inca. Si nici nu cred ca voi avea unul prea curand. De ce? Pai.... Ce-i drept, aici, in Iad, nu prea sunt baieti draguti. Dar... Sper ca se va intampla odata... sa am unul.
Primul sarut? Voi ce credeti? Daca nu am avut primul prieten, oare am avut primul sarut? Nu prea cred. Ce-i drept, mi l-am imaginat. Dar... nu stiu cum va fi in realitate.
Cand voi implini 18 ani, mai precis peste 3 luni, imi voi putea pune 3 dorinte. Iar... la acele dorinte, ma gandesc de cand am implinit 17 ani. Si... una e sigura. Prima mea dorinta e.... ca dupa ziua in care implinesc 18 ani, sa merg pe Pamant... la o scoala normala. Sa am prieteni normali. Nimeni sa nu stie a cui fata sunt. Iar... celelalte dorinte... am timp sa ma gandesc la ele. Dar principala mea dorinta, e sigura.
Si... La un moment dat, voi putea deveni regina sau conducatoarea Iadului. Pf... Asta nu se va intampla prea devreme. Dar mai sti? Daca tata moare inainte ca eu sa implinesc 18 ani, altcinva il va conduce. Si dupa voi deveni eu conducatoare. Dar... sper sa nu se intample asta prea curand... pentru ca, daca devin conducatoare, nu voi mai putea pleca pe Pamant. Va trebui sa raman si sa conduc cu multa putere.
Daca ma gandesc mai bine... Nu sunt facuta sa devin regina Iadului. Vreau sa fiu o fata normala. Sa am prieteni... Pana la urma, tot voi deveni odata si odata. Dar, sper ca pana atunci, sa imi gasesc " Marea Dragoste". Visez la acel baiat saten, cu ochii caprui, poate si cu putini pistru, cu un zambet extrem de adorabil, cu o voce nici groasa dar nici subtire, care sa vina calare pe un cal alb.. Eh.. Nici chiar asa.
-Scumpo! Vino la masa!
Oh. Asta e tata. Am uitat sa mentionez ca mai am un frate mai mic, pe nume David. Merg jos si ma asez cu indiferenta la locul meu. In capul mesei sta tata, dupa David si dupa... eu. Privesc platoul cu mancare si incep sa il analizez. Gust putin din serpii prajiti, dar... ma opresc peste puiul rumenit foarte bine.
Cum arata David? Ca orice baiat de 15 ani! E dragut, adorabil, alintat, cu un par saten foarte pufos, cu ochi caprui ca de caprioara ranita, si... eh... E baiat. Orice fata ramane putin asa cand il vede.
Dupa ce mananc tot din platou, ma ridic si ma duc in camera mea fara sa spun nimic. Ma trantesc in in pat si stau ganditoare o vreme.De cand m-am nascut, nimeni nu a mai cerut sa plece de aici. Si... Ma gandesc ca tata nu o sa ma lase. Dar, nu v-a putea face nimic. Pentru ca dorintele trebuie indeplinite.
Tata, e o persoana severa, foarte serioasa, dar... e si amuzanta ( uneori). Avem niste reguli foarte aspre, recunosc, dar, trebuie respectate. Si... Nu se rezuma la mine. Pentru ca... sincer, eu nu le respect deloc.
Ma ridic din pat incet, si ma indrept spre balconul camerei. Privesc in departare si observ o priveliste incantatoare. Nimic nu poate fi mai frumos. Ma intorc spre oglinda si incep incet sa imi pieptan parul, particica cu particica.
Ma priveam in oglinda si ma simteam ca o regina. Deodata, aud doua batai in usa, iar dupa o vad pe Miranda intrand pe usa.
-Hei... spune putin timida.
-Salut. Ce te aduce pe aici? o intreb.
-Pai... Am nevoie de niste sfaturi... si se aseaza pe pat.
-Spune. In legatura cu ce?
-Imi place de.... David.
-Poftim? spun putin mirata.
-Dap.. Si, vreau sa ii zic asta. Dar, nu stiu cum.
-Pai... Simplu. Te duci la el si ii zici: " David? Eu.. Pai... eu te cam plac.". Si punct.
-Oh.. Mersi. Esti cea mai tare.
-Am mai auzit replica asta de mii de ori! spun dar, in zadar, pentru ca iesise din camera.
Dragilor, in sfarsit m-am decis sa mai postez si EU. Sper sa va placa noua carte. Va rog sa imi spuneti parerile voastre si sa imi spuneti unde am gresit.
Vreau sa ma corectez in bine. Scuzati-mi greselile de ortografie!
Va pupa o Anonima Visatoare!!😘