Capitolul 2

29 9 6
                                    

Ma pregatisem de culcare, cand tata intra grabit in camera mea. I se citea teama de pe chip.
- Scumpo! Fa-ti bagajele! Repede!
- De ce tata?! Ce s-a intamplat?
-Cei de la Minister au intrat in castel. Trebuie sa pleci. Acum!
- Tata!
- Ce?
-Sa stii ca te iubesc!
-Si eu scumpo!
-Si.... Eu unde voi merge?
-Pai... Daca tot se apropie ziua ta...
-Adica... Pot sa merg pe Pamant?
- Da scumpo. Vei merge la scoala, vei avea prieteni. Mai pe logic, vei incepe o viata noua.
-Bine. Te iubesc mult!
- Si scumpo... Poftim asta! - dandu-mi o chitara.
-Mersi!
- Sa ai grija de ea!
-O sa am.
Dupa ce tata iese din camera, imi scot repede valiza din pivnita si ma apuc de bagaje. Pun cate putin din fiecare. Ma imbrac in ceva lejer, avand in vedere ca am mult de mers pana pe Pamant. Gasesc pe birou un mic plic. Il iau in mana si il privesc pentru cateva secunde, apoi il deschid. Inauntru, gasesc un bilet si cativa bani. Iau biletul in mana si incep sa citesc.
" Scumpo,am uitat sa iti spun ca imi va fii dor de tine. Sa ai grija de tine. Vei merge impreuna cu Sergiu pe Pamant. El te va conduce pana acolo, pana la tine acasa si dupa se va intoarce sa ma ajute pe mine. Nu o sa te uit niciodata. Daca mi se intampla ceva, tu vei fii cea care va domni aici, in Iad. Iti urez success in tot ce vei face acolo jos, si te iubesc mult! ".
In urmatoarea secunda, bag plicul si banii in geanta, imi iau telefonul si Castile si le pun si pe ele acolo, iau chitara in mana si valiza in cealalta mana si ies pe usa. Il gasesc pe Sergiu la intrarea castelului. Ma saluta respectuos, iar eu ii raspund identic.
Ne indreptam impreuna spre un BMW negru inchis. Aceasta imi pune valiza in porbagaj si se suie la volan. Eu prefer sa stau in spate.
Imi pun Castile in urechi si incep sa ascult melodia " Iubirea Schimba tot". Eram pierduta printre ganduri. Nu stiam cat va dura acest drum, dar important era ca mergeam pe Pamant. Ma ridic putin si privesc inainte. Il privesc pe Sergiu iar dupa ma apropii putin de el.
- Cam cat facem pana cand ajungem?!
-In jur de..... 17 ore.
-OK. Mersi.
Ma lasasem pe spate. Priveam pe geamul din stanga mea. Iarba verde dansa asa frumoasa, albinele strangeau polenul florilor. Norii de deasupra masinii erau putini cenusii, dar nu era important. Priveam copacii infloriti, iar unii aveau chiar si fructe!
Aveam de mers 17 ore, in care cu siguranta aveam de gand sa ma plictisesc. Vroiam sa ma odihnesc putin. Afara incepu sa bata vantul, anuntand apropierea unei furtuni.
Ma asezasem mai bine si simteam cum ma ia un somn.

-PESTE 10 ORE-
Ma trezesc incet si ma frec la ochi. Ma uitam inainte si observam ca era alt peisaj. Unul in care nu prea existau flori... Sau copaci.
Ma apropii de Sergiu si il intreb.
- Cat mai avem de mers?
- In jur de 7 ore.
- Am dormit 10 ore?
- Asa se pare!
Ma las pe spate. Cine e Sergiu!? Un baiat inalt, de varsta mijlocie, cu par brunet si cu ochii caprui. Il cunosc de cand m-am nascut. Mereu mi-a fost alaturi.
Incep sa privesc pe geam. Imi iau telefonul si incerc sa il deschid. Dar... Nu se intampla asta.
"- Off. La naiba! Bateria asta!"
Gandul ca trebuia sa stau fara telefon mai mult de 6 ore ma ingrozea putin. Ma hotarasem sa citesc ceva. Scoasem cartea din geanta si cautam pagina la care ramasem ultima oara.
Stiti ce?! Haideti ca eu citesc acum... Asa ca vorbim mai tarziu!

- PESTE 5 ORE-
Gata! Am terminat! Am citit 2 carti! Cartea " Internul" si "Singura pentru totdeauna". Simteam cum ochii incepusera sa ma doara. Mai aveam mai putin de 2 ore si ajungeam pe Pamant.
Ma decisem intr-un sfarsit sa mai dorm putin ca sa am energie cand va trebuii sa despachetez totul.

-PESTE 2 ORE-
Simt cum cineva ma ghionteste. Deschid ochii si il observ pe Sergiu langa mine.
- Haide! Am ajuns!
Ma dau jos din masina si in fata mea era o casa imensa. Avea doua etaje plus o mansarda. O masuram din cap pana in picioare. Era minunata. Rozul-pal se potrivea de minune cu atmosfera de afara. Soarele stralucea in ferestrele cu rame din lemn. Usa din lemn metalic arata de minune. Stralucea si ea si avea un miros " ca de nou".
Sergiu imi scotea valiza din porbagaj. Incepu sa inainteze spre casuta mea noua. Scoase niste chei din buzunar, descuie usa si dupa mi le dadu mie.
- Astea sunt pentru tine! Succes in tot ce vei face!
- Multumesc! Nu ramai?
- Nu. Misiunea mea era sa te aduc pana aici. Nu sa si raman.
- Dar.. Nu trebuie sa te odihnesti?
- Nu.
- Bine. Multumesc ca m-ai adus! Tinem legatura. Nu?
- Da! Sigur! Pa Rose!
- Pa Sergiu!
Si plecase. Imi luasem valiza si intrasem in casa. Incuiasem USA pentru siguranta si incepusem sa pasesc pe parchetul moale si stralucitor. Totul era perfect. Era modelat dupa cum imi doream. Chiar ca tata citeste ganduri!
Imi luasem carnetelul din geanta si un creion si incepusem sa ma plimb prin casa. Numaram cate camere aveam. La sfarsit. Eram uimita! Aveam 2 bai, 2 balcoane si 5 camere. Un living si doua holuri. Aveam o mansarda perfecta, asa cum mi-o doream. Bucataria era mare si incapatoare.
Incepusem sa caut camera perfecta pentru mine. Gasisem o camera pictata in turoaz si in albastru. Culorile mele favorite. Ma intoarsem in living si incepusem sa duc toate bagajele in acea camera. Mirosul de lemn ma facea sa ma simt ca intr-o padure.
Imi pusesem toate hainele, machiajurile si papucii in dulapurile lor personale.
M-am schimbat in pijamalele mele groase si am pornit televizorul din living. Rasfoiam prin canale. Eram plictisita si simteam cum mai era putin si adormeam. Intr-un sfarsit, m-am decis sa merg in camera mea si sa ma pregatesc pentru ziua importanta de maine. Ziua in care voi merge pentru prima oara la scoala. Sper sa imi fac prieteni!

Hei!! Am revenit! Sper sa va placa noua carte. Am muncit mult la ea. Am sa incerc sa postez aproape zilnic la aceasta carte. Se pare ca inspiration a tinut cu mine astazi! Si ieri!
Va astept parerile si criticile! Daca vrei sa vorbim, trebuie doar sa imi dai mesaj pe privat! Pot sa va dau sfaturi si idei de carti!
Poate o sa fac la un momendat si comenzi de coperti pentru carti.
Va doresc o zi frumoasa in continuare! Va pupa o Anonima!
Bye!😍😘

Fata Celui Rau / PAUZAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum