Capitolul 3

28 10 1
                                    

Ma trezesc dupa ce alarma mea suna si anunta ca e ora 6:00. Ma indrept spre dulap si imi iau camasa alba si fusta mea neagra din piele. Imi iau ciorapii crem si balerinii negri cu fundita si ma duc in baia din camera mea.
Imi fac rutina zilnica si ma schimb. Imi iau geanta si pun in ea un carnetel, o agenta, un pix si un creion. Cobor in bucatarie si imi iau un mar din cosul cu fructe. Imi iau castile si telefonul si plec spre scoala.
Imi scot telefonul si ma uit la ceas: 7:55.
Intru in curtea scolii si observ ca nu era prea multa lume. Merg spre biroul directoarei, unde bat incet si intru. Dupa ce imi iau orarul si cheia de la vestiarul meu, plec. Mergeam cu pasi lenti, uitandu-ma si admirand tot ce era posibil. Ajunsesem la dulapul meu si imi pusesem lucrurile in el. Ma plimbam prin scoala pana cand ma uit la ceas. Ies din curtea scolii si ma indrept spre scena aranjata superb. Aud cum doamna directoare isi drege glasul iar dupa spune cu un zambet larg pe fata.
- Dragi elevi! Bine ati revenit! Si bine ati venit! Pentru elevii noi ai scolii noastre! Ma bucur nespus de mult ca a venit si ziua aceasta! Va rog pe cei ce nu ati trecut pe la biroul meu, sa treceti ca sa primitive cheia de la vestiar si orarul! Va doresc o zi frumoasa in continuare si un an scolar asa cum v-il doriti, numai cu reusite si note bune! Va multumesc!
Iar in secunda urmatoare coboara de pe scena. Ma indrept spre vestiar. Imi iau cartile si merg spre clasa mea. Intru, si observ o banca libera in spatele clasei. Ma asez in ea si incep sa rasfoiesc manualul de romana. Observ cum o fata se aseaza langa mine. Se uita la mine pentru cateva secunde,iar dupa spune.
- Eu sunt Bella.
- Rose. Incantata!
-Si eu. Esti noua? ma intreaba aceasta.
- Da. M-am mutat de curand aici. Si nu prea cunosc locurile.
- Pai... Daca vrei, ti le arat eu. Dupa ore!
- Sigur! ii spun si observ cum doamna profesoara de romana intra in clasa. Nu era nici prea plinuta, dar nici foarte slaba. Purta o fusta pana la genunchi, si o camasa alba. Avea parul blond. Ochii nu ii observasem perfect, dar parca aveau o nuanta inchisa de albastru.
-Buna ziua, Elevi! Eu sunt doamna voastra de romana! Ma numesc McCullen Perdita! spuse aceasta.
Nu avea o voce prea subtire. Insa avea o voce calda.
- Vreau sa o cunoasteti pe colega voastra noua, Rose Petrova! Te rog,vin-o si prezinta-te.
Ma ridic de pe scaun si merg langa doamna profesoara de romana. Simt cum imi pune mana pe umar. Ma uit la colegi. Trag aer in piept si zic:
- Salut tuturor! Ma numesc Rose Petrova. Am 17 ani. Nu prea stiu ce sa spun despre mine... - si ma inrosesc
-Bine! Mergi la loc! - spune si imi zambeste profesoara.
Ma asez in banca mea iar Bella imi zambeste.

- DUPA ORE-
Merg spre dulapul meu impreuna cu Bella. Imi las cartile si iesim din scoala. Mai aveam putin si ajungeam la iesirea din curtea acolo, cand cineva da peste mine si imi da geanta si telefonul jos.
Ma uit in sus si observ ca era un baiat. Imi zambeste si imi da geanta si telefonul de jos.
- Scuze! Eu sunt Andrew! si imi zambeste artandu-mi zambetul lui perfect.
- Rose. Incantata.

-Si eu! Esti noua? ma intreba

-Da... Sunt noua.

-Imi pare rau, sincer.

-Nu face nimic! spun si ma uit la el.

-Nu te-ai supara daca te-as intreba ceva? spune si se uita cu putina tristete in ochi.

-Spune! Depinde....

-Pai... ai vrea sa iesim impreuna? Mai tarziu?

Ma uit la el pentru cateva secunde. Avea putina speranta, acolo undeva, in ochii lui. Eram putin indecisa... Dar ma lua gura pe dinainte.

-Da! Sigur!

-Oh.. super. La 15 e ok?

-Da. Sigur..

-Da-mi strada unde stai! Si apartementul sau casa... si chicoteste incet.

-Uite... si ii intind o foaie unde scria adresa.

Dupa, plec de langa el spre casa. Ma uit la ceas si observam ca mai aveam o ora pana cand Andrew venea ca sa mergem la intalnire.. Bine... Daca e o intalnire.

Ajung in mai putin de 5 minute si intru in casa. Dupa ce imi pregatesc pranzul, ma duc sa imi caut ceva de imbracat. Nu aveam nici cea mai vaga idee cu ce sa ma imbrac. Pana la urma, mi-am ales o pereche de blugi negi cu o talie foarte inalta si o camasa de aceeasi culoare. Am asortat totul cu o pereche de tenisi negri.

Imi luasem telefonul si observasem ca mai aveam mai putin de 10 minute pana la sosirea lui Andrew in care sa mananc. Ma asezasem la masa si abia servisem cate ceva, ca auzisem soneria. Spalasem in cateva secunde farfuria iar dupa ma dusesem la usa. O deschisesem, iar in pragul usii statea Andrew, imbracat intr-un tricou albastru ca marea pe care scria " Angel" si o pereche de blugi negri care se potriveau perfect cu tricoul. Acel albastru se asorta perfect cu ochii lui albastri in care pur si simplu te pierdeai.

-Esti gata? ma intreba si imi zambi.

-Da. Stai doar sa imi iau telefonul.

Am fugit in camera mea si mi-am luat telefonul de pe pat. Nu imi venea a crede ca aveam intalnire cu un baiat. Sincera sa fiu, nici nu stiu ce sentimente am pentru el. Adica na... E dragut. Dar na. Nu stiu inca sentimentele mele pentru el.

"Il iubesti " spuse vocea din gandul meu. Dar nu cred ca era adevarat. Sau... Nu vroiam sa cred ca e adevarat.

Plecasem cu el. Ajunsesem la o cafenea. Imi comandasem un capuccino. Iar el o cafea. Incepusem sa povestim, cand pe usa cafenelei intra.......

Dragilor, am vrut sa va las putin in suspans. Si sper ca am reusit. Sper ca va place capitolul. Am muncit mult la el. La un moment dat, ramasesem in pana de idei. Astept parerile/ criticile. :))) Va pupa Anonima!! :* <3

Fata Celui Rau / PAUZAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum