Offf yine sıkıcı bir okul günüydü.polisler işin peşini bırakmıştı ama ben vazgeçmedim.o çocuğu öldüreceğime yemin ettim.okulda beden dersindeydim.tabi bende paten sürüyordum.iri arkamdan ittirdi ve fena bir şekilde yere düştüm.arkamı döndüm.gene o çocuktu MERT! çıldırdım artık.öldürcem o çocuğu diye yemin ettim.bi şekilde kendimi yatıştırmam lazımdı.haberim olmadan babam beni boks kursuna yazdırmış.stres atmam için.her zamanki gibi bana sormamış haftanın 6 günü 2.5 saat gidiyodum.sadece pazartesi günü yoktu.diğer günler vardı. Saat 3.30 da başlıyor. 6.00 da bitiyodu. Ama eğlenceliydi artık dayak yemicektim kimseden. Mutluydum. Gece uyuyamadım. Bende film izledim.
Ama saat 3 - 4 gibi uyuya kaldım. Içim rahattı çünkü yarın cumartesiydi saat 12 ye kadar uyudum . sonra paten sürmeye gittim.yolda melihle karşılaştım.ama bişey unutmuştum. Çantamda silahı. Melihin görmemesi için dua ettim ama boşuna... gördü. Sordu bende benim olduğunu söyledim şok oldu. Ama birine söylemeyeceğim dedi. Uzun bir iç çektim içim rahattı.neyse paten sürmek için piste gittik. Gerizekalı mert agressive pistini deniycem diye bacağını kırıyodu nerdeyse. bende gülmeye başladım. Susmamı söyledi . Bende sustum. Ama aklıma geldikçe gülüyodum.
Neyse denizin o tarafa gittik bende giderken artistlik yapcam diye düştüm.oda gülme komşuna gelir başına diyicem derken adamın birine çarptı.neyse eve geldiğimde abimde gelmişti.abim boksta avrupa şampiyinuydu...