Günümüze Göre Kadın

165 8 0
                                    

Günümüz de kadın, geçmişe kıyasla hala illetli kabul edilmekte, hala kullanılmaktadır. Tek bir farkla ki, geçmiş kadınları bu aşağılanmışlığı kabullenmemiş, yalnızca ezilmeye razı olmak zorunda kalmışlardır.

Günümüzde ise kadın, harcandığının farkında olmamakla birlikte, içinde bulunduğu vaziyetin mukemmel olduğuna inandırılmış, hayatın her bir karesinde bir mal bir et parçası olarak görülmeyi, sanatkarlık, kıymetli olmak, paylaşılmaz olmak sanmıştır.

Kadının evi onun kalesidir dendiğinde, kadın bunu doğrulayamaz hale gelmiş ve hatta kendini evinde oturduğu çocuklarıyla ilgilenen bir anne olduğu zaman bir mal gibi kullanıldığı düşüncesine kapılmıştır.

Böyle hastalıklı bir zihniyetten Alemlerin Rabbi olan Allah'a sığınırız. Bir kadının eviyle ilgilenmesi, kendi öz çocuklarına annelik yapması nasıl kullanılmak nasıl kölelik olarak görülebilir?

Evet günümüzde kadın kalesi olan evinden çıkarılmayı başarılmıştır. Fakat dışarıdaki fuhşiyata ve ahlaksızlığa tam anlamıyla karışamamasına bir engel kalmıştır.

Soyun denilir kadına soyun! Çünkü sen böyle daha güzelsin! Soyun çünkü sen böyle özgürsün! Soyun! Evinde bir tek eşine süslenip güzel görünmeyi, dışarda ki milyonlarca erkeği güzelliğinden mahrum etmeye mi değişiyorsun? Sana aksini söyleyen olursa dinleme çünkü onlar kafası asırlar öncesinde kalmış yobazlardır :)))

🔥Buraya küçük bir not düşmek istiyorum ki

"Kadının  şarkı söyleyip dans ederek erkekleri eğlendirmesi, açılıp saçılarak sokaklarda gezmesi, evinden başka heryere herkese ait olması, İslam'dan önce ki geri kafalı müşriklerin düşüncesi ve hayat nizamıydı. "

Sonrasında evinden çıkarılmış, ahlakından soyulmuş kadını, ortamdan ortama sürüklediler.
" Bu erkekle samimi olman eşine ihanet değildir. Sonuçta hepimiz insanız. "

"Eşin senin nasıl giyinmen gerektiğine mi karışıyor? Hayır hayır sakın onu dinleme. Çünkü falanca kişinin yazdığı moda yahut iş yerinde ki patronunun sana nasıl giyinmen gerektiğini söylemesi, itaat edilmeye daha layıktır."

"Çok güzel bir yüzün vücudun var. Neden onunla para kazanmayasın ki? Zaten yıllar sonra ondan eser kalmayacak. Zamanında yaşa ne yaşaman gerekiyorsa! "

Kadının evine ait olmasını kölelik olarak lanse eden, ileri derece de geri kafalı olan bu yobazlar, kadını gerek sakız reklamından araba reklamına, gerek halı reklamından yatak reklamına kadar sürükledi durdular.

 🔴 Ya hu bir kadın da çıkıp demiyor mu ben bu reklamda çikolata yerken neden koltukta şekilden şekile gireyim?

🔴 Bir kadın da demiyor ki, bu reklamı çekilen halıyla benim bacağımın göğüsümün ne alakası var?

" Hayır hayır. Sakın bu soruları duyma. Bunu söyleyen İslamcı yobazlardır. Seni evine hapsetmek, eşine ve çocuklarına köle etmek isterler. "

" Asla ama asla erkeklere itaat etme! Onlar senden üstün olamaz. Ha.. İş yerinde ki patronun erkekse ona itaat edebilirsin bak, çünkü patrondur o. "

" Evinde çocuklarına yemek yapmaktansa çık yemek reklamlarında boy göster. Çünkü sen evine köle olmamalısın. Sen köle değilsin. Bizi dinle. Bizden başkasına itaat etme. "

Ve ne yazık ki kadın, kendi iradesiyle yaptığını zannettiği bir çok saçmalığı, özgürlük olarak görsede attığı adımlar hep başkalarının iradesi ile olmuştur. Onlar buna özgürlük diyebilir. İçlerinden geldiği gibi yaşamayı, hayatlarında tek emir verenin kendileri olduğunu zannedebilirler. Fakat sağlarında ve sollarında önlerinde ve arkalarında onlara bunu yapmalarını emreden, ve onlarında emrine koşulsuz itaat ettikleri bir şeytanları vardır. Bu kadın inkar eden bir kafir de olsa, söz de Müslümanım ama kalbim temiz diyenlerden de olsa vardır.

Ve geçmişe nazaran kadın, çok daha acınası ve vahim bir durumdadır..

KADININ ADI YOK ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin