İslam'la Kadın

153 10 2
                                    

🍁 Müslüman Kadın, bir bakıma var olan ve gelecek neslin temelindedir. Eğer kadın şer ise, ondan gelen nesil viranedir. Eğer kadın hayırlı ise, ondan gelen nesil Salihler Salihalardır. (Allah'ın izniyle)

🍁Müslüman Kadın, evinin sultanıdır. Bu sultanlık ona, evine olan hizmetindendir.. Bir kadın düşünün ki evi yuvası için çırpınıp duran, eşinin emrine sadık, çocuklarının etrafında pervane..

🍁Müslüman Kadın, Kaledir. Dışarıdan gelebilecek her türlü şerden (Allah'a sığınarak) yuvasını muhafaza eden, her türlü fuhşiyata, pisliğe, zinaya, rezilliğe karşı dimdik duran bir kaledir.

🍁 Müslüman Kadın, İffettir. Baştan aşağı iffettir. Sakınılır, korunur, gözetilir. Yabancı bir çift gözün saçının ucuna değmesine müsaade edilemez. Örtünür, saklanır. Örtüsüne ne bir el ne bir söz değdirir.

🍁 Müslüman Kadın hazinedir. Ancak kendini bir paçavra olarak görenler, sokaklarda sallanır açılır saçılır, kullanılır ve gün gelir bir paçavra olarak kenara atılırlar. Müslüman kadın bu ve bunun gibi insanlardan beridir, uzaktır. O paktır, temizdir. Çünkü Allah temizi, pisten ayırmıştır. Elhamdulillah..

🍁 Müslüman Kadın, Devamlı Kuran'la meşgul olur, ibadetlerini gözetir, ve tüm bunları yaparken, mükafaatın yalnız Allah'tan geleceğini bilir.
Riyadan Allah'a sığınır. Eşine ve kardeşlerine nasihat eder, nasihat dinler.

🍁 Müslüman Kadın, kendisi için en doğru olanı Allah'ın bildiğine iman eder. Ve bu yüzdendir ki yaptığı hiçbir ibadet, hizmet ona ağır gelmez.

🍁 Müslüman Kadın, itaatkardır. Önce Allah ve Rasulune, evinde eşine itaat eder. Eşini üzecek bıktıracak davranışlardan kaçınır. Ondan güler yüzünü esirgemez. Onu diliyle yormaz, eziyet etmez. Eşi çağırdığında reddetmez, isyan etmez, sesini yükseltmez..

🍁 Müslüman Kadın, etrafında ki müşriklere, kafirlere (anne babası dahi olsa) taviz vermez. Yılmaz pes etmez, çünkü yanında Alemlerin Rabbi Allah'ın olduğunu bilir.

🍁 Müslüman Kadın, nimettir. Gayrısı zillettir. Etrafınıza bir bakın kardeşlerim. Bu kadar hayasız, ahlaksız kadının erkeğin hayatın içinde, Rahman size temiz ve saliha kıldığı bir kadını bahşetse, bu nimete nice şükredersiniz?

🍁 Ve Müslüman bir kadın Müslümandır! İzzetlidir. Daha ötesi düşünülebilir mi :)

Gözünüzün önüne Fatıma'nın Aişe'nin Hatice'nin Esma'nın Hafsa'nın Sümeyye'nin ve nice o şerefli Selef hanımlarının (Allah hepsinden razı olsun) hayatlarını, şahsiyetlerini, edeb ve sebatlarını getirecek olursanız, bir Müslüman kadını burada bu kadar anlatmak yetersiz kalır.

Kadındır kendini evinin sultanı yapan, yine kadındır kendini sokaklarda rezil rüsvay eden ..

KADININ ADI YOK ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin