Bölüm 3

197 15 7
                                    

ARAS"tan

Yine herkesi kendime hayran bırakmıştım , gitarımla harika bir uyum yakalamıstık  kızların bağırışları beni mutlu ediyordu onların tek istediği bendim . Hepsinin amacı aynıydı , onları bir bakışım bile baştan cıkarmama yetiyordu. Hep onlar bana gelmişti  ben asla onlara gitmezdim . çünkü benim kuralım buydu , benim dünyam buydu.

Performansımı bitirip gitarımı elime alıp çoçukların masasına doğru yürümeye başladım. O sırada beni teprik edenler , alkışlayanlar , bunlar benim için alışılmış şeylerdi burada tek hoşlandığın şey buradaki insanların bana saygı göstermeleriydi
Bir kız gelip  elime bir kâğıt tutuşturup gitmişti kağıdı açıp okumaya başladığımda " gerçek bir eğlence istiyormusunkağıdı okuduktan sonra dudagım hafif yukarı kıvrıldı . Demek eğlence istiyorsun, tamam bizde eglendiririz.

Selam çocuklar .

Sanada selam yine herkesi büyüledin
İltifatın için teşekkürler, dostum.

Buradan çıkınca planınız ne.

Ben herhalde güzel bir kız bulup sabahı onunla geçiriceğim.

Peki sen emre.

Ben yağmurla buluşucağım özledim sevgilimi.

Bu sefer konuşan emir di .  Sanki birşey yaptığınız varda.

Kes sesini emir bu seni ilgilendirmez ben  yağmuru seviyorum. E tabi beyimiz hiç aşık olmadığı için bilemez tabi.

Ne biçim aşksa daha hiç yatmadınız bile .

Emir şimdi çenene yumruğu yiyeceksin .

Kesin artık tartışmayı . Ben gidiyorum
Yarın okulda görüşürüz .

******

Barın kapısından çıkarken anlamsız bir şekilde aklıma koridorda yardım ettiğim o kız geldi . Yemyeşil gözleri inanılmaz canlıydı pembe dudakları  yüz hatları en önliside  bana çok masum gelmişti . Siktir tüm bunlar aklıma  nerden geldi şimdi .  "Valeye basımla işaret edip motorumu getirmelerini istedim , iki dakika içinde  motorum gelmişti hemen motoruma atlayıp , kendimi serbest bıraktım  hızlı gidiyordum, nedense aklıma yine o yeşil gözlü kız geldi kendi kendime gülmeye başlamıştım sadece basıt bir kızdı tıpkı diğerleri gibi.

*******

Motorumu park edip evin yolunu tuttum. Ailem evde olmadığı için ben ve çalışanlar vardık. Anahtarı çıkarıp kapıyı açtım ve doğruca odama doğru yürüdüm ,  en azından  hesap soracak evde bir ailem yoktu .  odamın kapısını açıp içeri girdim , hemen üzerimdeki t-shirtü çıkarıp fırlattım. Kendimi yümüşak yatağımın üzerine attım. Bugün gerçekten çok yorulmuştum. İki aydır bir beste üzerinde çalışıyordum. Ama bir türlü ilham bulamıyordum.  Yarın birde okul vardı tabi  çok yoğumdum ama beni bu yoğunluğun arasından sadece tutkusu olduğum gitarım  rahatlatıyordu.  Tabi birde kızlar , hayatıma çok kız girmişti ,   ama beni ni sadece fiziksel olarak rahatlatıyorlardı.  Hepsi benim dünyama girip hiç çıkmamak istiyorlardı , ama aras ersoyun dünyasına girmek  bu kadar kolay değildi.

******

Sabah ararmın ötmesiyle yataktan kalkıp banyoya girdim elimi yüzümü yıkayıp  duşa girdim. Kendimi sıcak suyun altında uyuşmuş bir şekilde hissediyordum.  Duştan çıkıp  belime bir havlu doladım, aynanın karşısına geçip  dolabımdan  siyah dar bir pantolon, beyaz bir t-shirt  çıkartım.  Ve en sevdiğim ,bileklik dolabımdan uğurlu bilrkliğimi taktım.

********

Daha okula adımı atar atmaz , bana seslenen yine o sesi duyduğumda dudağım hafif yukarı kıvrıldı.

-Aras.

-cansu.

- akşam buluşuyoruz demi?

-  işim var.

-ama,

-ama sı yok cansu. İşim var.

Ne kadar yüzsüz bir kızdı bu böyle. Onunla sadece birkere yatmış olmama rağmen peşimi , bırakmıyordu. Yüzsüz kızları hiç sevmezdim.  

Burası Türkiye nin en iyi kolejlerinden birisiydi ,  buradaki öğrencilerin hepsi neredeyse zengin çoçuklarıydı. Aralarında burslu olanlarda vardı ,tabi ben bunu çok sorun etmezdim, ama çevremdekilerin onlara davranış şekillerini hiç hoş bulmazdım.  Nihayetinde buranın müdürü amcamdı . Burası bir Ersoy kolejiydi .

****

Okulun koridorlarında ilerleyip müzik odasına doğru gidiyordum. Kolidor L şeklinde olduğu için  sağ dönüp müzik odasını buldum. Kapıyı açıp içeri girdim, tahmin ettiğim gibi kimse yoktu . arkamdan kapıyı kapatıp hızlı adımlarla müzik aletlerinin olduğu yöne doğru gitmeye başladım. Benim bu hayatdakı tek dostum olan gitarımı elime aldım.

*****

Ellerimi yavaşça gitarın tellerine degdirirken , yavaşça şarkının sözlerine girmeye başladım.  Kendimi o kadar huzurlu ve sakin hissediyordum ki  bu anı hiçbir şeyle değişmezdim.  Dalgın bir şekilde gitarımı çalarken , birden kapının yanında birinin beni izlediğini fark ettim. Elimdeki gitarı yerine koyup o kişinin kim olduğuna bakmak için yerimden kalkıp kapıya doğru gitmeye başladım. " Yağmur "

-burda durup ne yapıyorsun ?

-şeyy ben seni arıyordumda bursa olabileceğini tahmin ettim .

-Neden beni arıyorsun birşey mi oldu .
-Senin le emre hakında konuşmak istiyorum.

-emre mi .

-yalnız bu konuştuklarımızı emre bilmeyecek .
-Tamam sen nasıl istersen.
-Aras emre beni gerçekten seviyor mu ?
-buda nerden çıktı şimdi.
-Bilmiyorum ,ama nedense bana hep öyle geliyor. Yani siz çok yakın arkadaşlarsınız seninle konuşmuştur .
- bak yağmur bunları emreyle konuşsana daha iyi olur . Hem o seni seviyor , daha 6 aydır çıkıyorsunuz birbirinize zaman tanıyın ,bunları da emreyle konuş.

*******

Müzik odasından çıkıp  amcamın odasına doğru ilerledim. Odasının kapısını çalıp ,"gir ",konumunu alınca içeri girdim. Yine kafasını şu dosyalardan kaldırmıyordu. Nefesimi düzenleyip " merhaba amca " dedim .
-oo hayırsız 3 gündür yoktun .
-işlerim vardı.
ee sen nasılsın?
-ben iyim ama baban pek iyi değil gibi .
-Yine mi aynı konu .

Aras biliyorsun baban çok yoğun çalışıyor, onu kızdırma , biraz şirkete uğra işlerle ilgilen. Sürekli elinde şu gitarınla bar bar geziyorsun  Hem okulada pek uğramıyorsun . böyle nereye kadar devam edecek.

-Ben böyle gayet iyim , hem benim yerime şirkette işleri yapacak çok insan var .Yani babamın bana ihtiyacı yok .

Tamam sen bilirsin nasıl mutluysan öyle  yap . "haa bu arada yeni bir müzik hocası geliyor  haberin olsun . İnşallah bu öğretmenide kaçırmassın.

***

Lütfen oy vermeyi unutmayın ,  yorumlarınız benim için önemli ,müziğı ve müzik aletlerini seven biriyim ,o yüzden bu kitabı yazmaya karar verdim . iyi okumalar.

GİTARİST  ÇOÇUK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin